Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Everydayplus, inkasso

Hur mycket skulder har du förresten ? Vilken ligga hos KFM ? Hur mycket ränta måste du betala ? Blir du aldrig skuldfri ?
Jag är skuldfri 05/2016 !

Ett tiotal skulder numer, har varit mer tidigare. Inte så mycket ligger hos KFM som skuldsaldo :)

Blir av med ett par-tre stycken skulder här i juli-augusti vilket är skönt!

05/2016, ja det är ju ett tag dit. Nästan ett år. Du har nog varit i skuld längre än mig också som det låter.

Räntan på mina skulder är inte så farlig eftersom jag prioriterat att betala ner skulder med hög dröjsmålsränta såklart.

Eftersom jag hade skatteåterbäring på 4000:- lite drygt så betalar jag ränta på 12.000:- årligen borde du själv kunna räkna ut :) Eftersom jag inte tar nya lån är det kraftigt minskande. Att gå från 43.000:- i ränta till 12.000:- på ett år tycker jag är bra :) Där sparade jag 31.000:- på ett förbättrat beteende!

Ett tiotal skulder numer, har varit mer tidigare. Inte så mycket ligger hos KFM som skuldsaldo :)

Blir av med ett par-tre stycken skulder här i juli-augusti vilket är skönt!

05/2016, ja det är ju ett tag dit. Nästan ett år. Du har nog varit i skuld längre än mig också som det låter.
Det tro jag inte ! Första sms lån 01/2013! Ingen skuldsaldo !

Det tro jag inte ! Första sms lån 01/2013! Ingen skuldsaldo !

Spelar väl ingen roll om det funnits ett skuldsaldo eller inte, dina skulder är inte mindre närvarande för det.

Hur som helst kommer jag nog också vara närmre en ljusning i maj 2016, så då är vi inte så långt ifrån varandra då.

Någon som nyligen släppt sitt lån från everydayplus till inkasso och fått avbetalningsplan. Uppskattar alla svar!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp