Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Everydayplus, inkasso

Jag loggade in på deras sida och angav önskemål om 1500:-/månad. De svarade snabbt att de kan bevilja på max 12 mån så ja det var enkelt ändå :)

Inte till slut av månad ? Hos mig gick det att man fick faktura den 10e och jag kunna börja att betala den 25e ( hos andra avbetalningsplar ! )
Måste du betala med en gång. I mitt av månad ?

Inte till slut av månad ? Hos mig gick det att man fick faktura den 10e och jag kunna börja att betala den 25e ( hoshdra avbetalningsplar ! )
Måste du betala med en gång. I mitt av månad ?

Fick att jag ska betala innevarande månad. dvs fick avbetalningsplan av Svea den 20:e och ska betala senast den sista i månaden. Dom har den sista, inte mitt i månaden.

i

Ok nu släppa jag oxå till Svea inkasso och hoppas allt går bra !

Idag fick jag igen en påminnelse från de. Hur många fick du innan det gick vidare till Svea inkasso ?

Idag fick jag igen en påminnelse från de. Hur många fick du innan det gick vidare till Svea inkasso ?

Jag låg efter 3 månadsbetalningar innan de skickade vidare! Efter 3:e missade månadsbetalningen fick jag en påminnelse igen att betala inom 30 dagar annats skulle de skicka vidare stod det..Jag betalade inte och efter 2 veckor kom brevet att de avslutat krediten och att de skickat till inkasso.
Så - rent tidsmässigt så betalade jag novemberfakturan och inget efter det. Nu i slutet av mars betalde jag min första avbetalning till Svea. Så det tog 3 månader ca innan de skickade vidare. Så dom är inte så snabba.

Förlåt jag har skrivit fel :) ! Jag har läst att du fick 12x ! Blir dags att jag sova

Jag låg efter 3 månadsbetalningar innan de skickade vidare! Efter 3:e missade månadsbetalningen fick jag en påminnelse igen att betala inom 30 dagar annats skulle de skicka vidare stod det..Jag betalade inte och efter 2 veckor kom brevet att de avslutat krediten och att de skickat till inkasso.
Så - rent tidsmässigt så betalade jag novemberfakturan och inget efter det. Nu i slutet av mars betalde jag min första avbetalning till Svea. Så det tog 3 månader ca innan de skickade vidare. Så dom är inte så snabba.

Hur många avbetalningar?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp