Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Everydayplus, återbetalning

En fråga.. Jag slutbetalade mitt lån i september 2014.. Sen stod detta som
Obetalt länge och deras kundtjänst svarade att det är betalt och kommer uppdateras på mitt konto inom kort oxå.. Sen dess har se sagt att de har problem med datan och en massa annat..
För en tid sen sa de upp mitt avtal och sa att de va mitt konto de va fel på.. Så jag får ansöka på nytt igen. Gjorde som de sa och identifiera mig på nytt men kommer till mitt gamla konto trots att de inte ska finnas längre.. Jag har mejlat o frågat va de är för fel? Får inget svar.
Lånet gick aldrig till inkasso.

Samma här

Kan inte söka på nytt efter avslutat kredit, fick inget bra svar från kundtjänst mer än att avvakta. Dock gick mitt till inkasso

De har stora problem just nu. min faktura var felaktig. de har inte ens koll på vad jag betalat in. fel ränta, fel summa, och de vill att jag betalar summan som finns på fakturan men den stämmer ju inte! och de skickar mina ärenden till teknikerna som inte svarar på mina frågor.
är extremt trött på dessa nu! Jag säger att jag kan betala summan som de uppger om de bara visar vart summan kommer ifrån. vill ha en förklaring på den uträkningen, men får inget svar.

riktigt dåligt. nu har förfallodatumet passerat och de har fortfarande inte svarat.
Så oprofessionellt när ett låneföretag inte kan räkna på rätt ränta på rätt belopp!!

funkar bra om man inte granskar deras siffror, men jag som är ekonom i botten kunde inte låta bli att ifrågasätta vissa saker på fakturan. väntar fortfarande på svar med en redogörelse.

(förlåt för kapning av tråden, har inget svar på din fråga)

De har stora problem just nu. min faktura var felaktig. de har inte ens koll på vad jag betalat in. fel ränta, fel summa, och de vill att jag betalar summan som finns på fakturan men den stämmer ju inte! och de skickar mina ärenden till teknikerna som inte svarar på mina frågor.
är extremt trött på dessa nu! Jag säger att jag kan betala summan som de uppger om de bara visar vart summan kommer ifrån. vill ha en förklaring på den uträkningen, men får inget svar.

riktigt dåligt. nu har förfallodatumet passerat och de har fortfarande inte svarat.
Så oprofessionellt när ett låneföretag inte kan räkna på rätt ränta på rätt belopp!!

funkar bra om man inte granskar deras siffror, men jag som är ekonom i botten kunde inte låta bli att ifrågasätta vissa saker på fakturan. väntar fortfarande på svar med en redogörelse.

(förlåt för kapning av tråden, har inget svar på din fråga)

Va dåligt stil.. Hänvisa till tekninerna, de är väl ekonomikontoret som ska ha koll? Jag tror de e nån annan skit med det företaget., du ska se se mejlsvar jag har fått, man blir mörkrädd för mindre!

Va dåligt stil.. Hänvisa till tekninerna, de är väl ekonomikontoret som ska ha koll? Jag tror de e nån annan skit med det företaget., du ska se se mejlsvar jag har fått, man blir mörkrädd för mindre!

idag efter 3 veckor! hittade dom felet (som jag redan visste om) men nu har jag redan betalat in den andra summan för jag litade inte på att inte få någon förseningsavgift.

Jag bad de skicka över mellanskillnaden. och de skulle de göra. hoppas på detta nu..

idag efter 3 veckor! hittade dom felet (som jag redan visste om) men nu har jag redan betalat in den andra summan för jag litade inte på att inte få någon förseningsavgift.

Jag bad de skicka över mellanskillnaden. och de skulle de göra. hoppas på detta nu..

Va bra, mitt "fel" har teknikerna hållt på med sen i september 2014.. Löjligt

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp