Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Everyday+, Erfarenheter från dessa

Har väl egentligen ingen åsikt om dem. De är okej, finns både positiva och negativa saker med dem.
Räntan är ju inte as kalas, de känns ganska hårda med vilka de beviljar och kundtjänst är lite otydlig. Däremot är det ganska lätt att höja sin kreditgräns, fick 30 000 med ganska dåliga förutsättning och trots att de skickade mig till inkasso kunde jag låna om senare. Betyg 3 av 5. Eller 5 av 10 om ni så vill får de av mig.

Har väl egentligen ingen åsikt om dem. De är okej, finns både positiva och negativa saker med dem.
Räntan är ju inte as kalas, de känns ganska hårda med vilka de beviljar och kundtjänst är lite otydlig. Däremot är det ganska lätt att höja sin kreditgräns, fick 30 000 med ganska dåliga förutsättning och trots att de skickade mig till inkasso kunde jag låna om senare. Betyg 3 av 5. Eller 5 av 10 om ni så vill får de av mig.
Aldrig lyckats höja haha på flera månader har 8.

Har everyday+ kredit upp till 30 000 kr? Trodde det bara var upp till 25 000 kr.
Ni som har kunnat höja, vilket bisnodebetyg hade ni?

Aldrig lyckats höja haha på flera månader har 8.
Har du skött inbetalningarna då? Och hur länge har du varit deras kund? Kanske att de har blivit hårdare. Detta var 4 år sedan. Kunde dock låna tillbaka i nutid. Inte skött betningarna tyvärr så har inte kunnat höja.

Har du skött inbetalningarna då? Och hur länge har du varit deras kund? Kanske att de har blivit hårdare. Detta var 4 år sedan. Kunde dock låna tillbaka i nutid. Inte skött betningarna tyvärr så har inte kunnat höja.
Haft den säkert 6 mån. Alltid skött allt men inte gått höja. Men gör inte så mycket nu. Nästa vecka blir det troligtvis lösa den och alla små krediter sen säga upp alla.

Någon som lyckats höja sin kredit hos Everyday+ den senaste tiden?
Isåfall vilket bisnodebetyg hade ni då?

Har everyday+ kredit upp till 30 000 kr? Trodde det bara var upp till 25 000 kr.
Ni som har kunnat höja, vilket bisnodebetyg hade ni?
Vad jag vet är det max 25 000 kr. Har inte hört att de har höjt till 30?

Har inte heller sett eller hört att de har höjt till 30.000, på hemsidan står det 25.000 och när jag loggar in står det också 25.000.

Skrev också fel, eller rättare sagt läste fel. Var 3000 dom beviljade, tackade nej. 3000 släcker inga bränder

Någon som har höjt sin kredit på Everyday+ nyligen?
Vilket bisnodebetyg hade ni isåfall?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp