Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Everyday+ det lönar sig

att skötta sina betalningar!
Ni liksom jag som kämpar för en bättre ekonomi, när det finns för lite pengar och för mkt obetalda räkningar gäller det att prioritera bland skulderna! Sedan jag fick en varning från Everyday+ om att krediten skulle sägas upp eftersom jag låg efter med två betalningar blev jag jätterädd eftersom den krediten är som en livlina, att missta den vore katastrof.

så jag har skött alla betalningar och när jag var ikapp höjde de min gräns från 5000 kr till 8000 kr. Har 5800 kr att utnyttja och loggade in där idag för att se om den senaste betalningen hade registrerats och blev så förvånad när jag såg att de höjt min kredit ytterligare, alltså från 8000 kr till 15 000 kr!!!!
Ni som har kredit där, tänk på att skötta era betalningar, det lönar sig!

att skötta sina betalningar!
Ni liksom jag som kämpar för en bättre ekonomi, när det finns för lite pengar och för mkt obetalda räkningar gäller det att prioritera bland skulderna! Sedan jag fick en varning från Everyday+ om att krediten skulle sägas upp eftersom jag låg efter med två betalningar blev jag jätterädd eftersom den krediten är som en livlina, att missta den vore katastrof.

så jag har skött alla betalningar och när jag var ikapp höjde de min gräns från 5000 kr till 8000 kr. Har 5800 kr att utnyttja och loggade in där idag för att se om den senaste betalningen hade registrerats och blev så förvånad när jag såg att de höjt min kredit ytterligare, alltså från 8000 kr till 15 000 kr!!!!
Ni som har kredit där, tänk på att skötta era betalningar, det lönar sig!
Det är bra med en livlina när räkningarna hopar sig.. Men egentligen gräver man bara ett djupare hål att sjunka ner i...

Det är bra med en livlina när räkningarna hopar sig.. Men egentligen gräver man bara ett djupare hål att sjunka ner i...
Visst kan man se det så, absolut, håller med men ibland måste man välja mellan pest eller kolera och har man en kredit då behöver man inte använda den utom när det är riktigt akut, den bara finns, bara den vetskapen gör mycket för ett trött psyke. Och när det är riktigt akut då använder jag hellre krediten än lånar (igen) hos Vivus och liknande. Det har lugnat ner sig med sms lån för min del så jag vet vad jag gör :)

Förstår din tanke Myra men alla dessa lån och krediter ar bra dyra....
Ingen liten månadskostnad det blir med everyday+ om du tar ut pengar där.. Jag vet...

Bra att det lugnat sig med sms lån för dig! En riktig fälla det där.

Lycka till o kämpa på!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp