Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Everyday+ öppnar igen??

Sökte 14. fick 3. blev godkänd efter kreditz. dock hög månadslön. ligger i snitt på 35 000 efter skatt.

De kollar betalningsförelägganden verkar det som.
Fortfarande ingen som kan meddela om bisnodeupplysningen De tog stämmer med ert betyg på ”Min Upplysning”??

Mitt bisonode betyg ändrades till en 3 a idag var kan jag ev få lån ? Fairlo ?

Godkänner de med anmärkningar och skickar de något hem, avtal, fakturor osv ?

Godkänner de med anmärkningar och skickar de något hem, avtal, fakturor osv ?
Om de godkänner anm vet jag inte men annars är allt digitalt. De skickar fakturan via e-post som en länk. Om man inte öppnar länken inom ett par dagar då skickar de hem pappersfaktura.

Dedär kreditz. Ja har sparbanken. Två olika konton i två olika städer. Är de därför ja inte kan göra en kreditz? De går lixom inte.. den bara står o laddar

Jag kan inte ansöka själv, måste betala av min skuld. Men min smabo hade samma problem (sparbank/swedbank). Hon ringde in och frågade. Tydligen måste man skriva även sista siffrorna på clearing och kontonummer också och skita i att använda bindestreck. Efter det funkade det för henne.

De kollar betalningsförelägganden verkar det som.
Fortfarande ingen som kan meddela om bisnodeupplysningen De tog stämmer med ert betyg på ”Min Upplysning”??

Jag testade med en 4:a på min upplysning. Fick kopian i morse och där står endast beräknad kreditrisk i % och sen score poäng. Tyvärr inget betyg som min upplysning visar. :)

Fick dock avslag.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp