- Meddelanden
- 13
- Mottagna reaktioner
- 3
- Poäng
- 6
Någon som inte har Everyday sedan innan som ansökt, vad säger dem?
Enligt de så kan man byta till den nya krediten om man har 0 kr skuldSåg också mejlet. Verkar som om man kan ansöka om att få byta om man har 0 skuld. Vad tror ni?
Enligt de så kan man byta till den nya krediten om man har 0 kr skuld
Hur stor skuld har du där? Min är på ca 235000 kr, betalar minimum varje månad som är 10% av skulden och hälften av det jag betalar går till amortering, resten är ränta, så om jag betalar säg 2500 kr så är 1200 ränta, sjukt dyrt!Okej...trist
Bara att börja pynta in då så man kan försöka.
Har man den gamla så är minimum att betala per månad 10% den totala skulden. Har man den nya är minimum att betala 4% som jag förstår det. Det är en av skillnaderna. Sen vet jag inte vad/om de uppfunnit nya administrationsavgifter etc som många av smsbolagen lagt till efter att lagen om räntetaket infördes.Vad är det för skillnad på den gamla och nya?
Hur stor skuld har du där? Min är på ca 235000 kr, betalar minimum varje månad som är 10% av skulden och hälften av det jag betalar går till amortering, resten är ränta, så om jag betalar säg 2500 kr så är 1200 ränta, sjukt dyrt!
Ser ut att vara lägre ränta, men är inte helt säker. Uttagsräntan på 15% är borta, kostar 50kr att plocka ut pengar.Vad är det för skillnad på den gamla och nya?