Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Everyday+ öppnar igen??

Jag fick det, vad kan man hoppas på, kanske betalningsfri månad som Flexlimit och Ferratum har. Att de tar bort avgiften på 15% vid uttag och ett enkelt sätt att förklara hur de beräknar räntan. Finns säkert flera saker de kan ändra på för att göra denna kredit bättre.
Vilken besvikelse... absolut noll skillnad för oss som redan har den! Inga förbättringar eller nya funktioner, inte ens höjd gräns... blä

Jag sökte nu men glömde kolla vad det var för upplysning

Jag provade att ansöka men får upp typ tekniskt fel försök igen senare eller något liknande.
Jag har redan lån hos deras andra produkt OPR privatlån.
Har någon annan blivit beviljad?

Vilken besvikelse... absolut noll skillnad för oss som redan har den! Inga förbättringar eller nya funktioner, inte ens höjd gräns... blä
Häller med dig Myra ingen skillnad alls de kunde åtminstone ändra hemsidan så man kan se återstående kredit https://www.everydayplus.se/ som de visar på nya hemsidan, avgifterna verkar vara lägre också. Jag hoppades att de skulle vara måna om sina gamla kunder och förbättra för oss men så blev det ju inte.

Inget svar än . Hade de när det var creditsafe

Såg också mejlet. Verkar som om man kan ansöka om att få byta om man har 0 skuld. Vad tror ni?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp