Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Everyday+ öppnar igen??

Någon mer som nyss fick mejl om spännande nyheter på gång hos Everyday+ och att de kommer att öppna upp för nya ansökningar igen?

Jag fick det, vad kan man hoppas på, kanske betalningsfri månad som Flexlimit och Ferratum har. Att de tar bort avgiften på 15% vid uttag och ett enkelt sätt att förklara hur de beräknar räntan. Finns säkert flera saker de kan ändra på för att göra denna kredit bättre.

Mitt kreditavtal avslutades för ett år sedan hos fom

Mitt kreditavtal avslutades för ett år sedan hos fom
Ok, det är därför som du inte fått mejlet. De har nog skickat bara till de som har en aktiv kredit, än så länge.

Jag fick det, vad kan man hoppas på, kanske betalningsfri månad som Flexlimit och Ferratum har. Att de tar bort avgiften på 15% vid uttag och ett enkelt sätt att förklara hur de beräknar räntan. Finns säkert flera saker de kan ändra på för att göra denna kredit bättre.
Så mkt är jag skeptisk att vi kan hoppas på, men visst hade det varit skönt om det hände. Det här är bland de dyraste krediterna som finns och mitt prio ett att betala ner. Dubbelt så dyr som Flexlimit t ex. så jag är lite kluven, hade hoppats på att de kunde höja kreditgränsen men när den är så dyr så blir det bara en fälla i längden.

Så mkt är jag skeptisk att vi kan hoppas på, men visst hade det varit skönt om det hände. Det här är bland de dyraste krediterna som finns och mitt prio ett att betala ner. Dubbelt så dyr som Flexlimit t ex. så jag är lite kluven, hade hoppats på att de kunde höja kreditgränsen men när den är så dyr så blir det bara en fälla i längden.
Håller med dig Myra väldigt dyr kredit vet inte om de nu skulle höja kreditgränsen och det är så dyrt som det är nu om jag skulle ansöka om att höja. Jag antar att blanco lånet de har inte blev någon större hit och i och med att de "låste" Everyday så förlorade de kunder.

Håller med dig Myra väldigt dyr kredit vet inte om de nu skulle höja kreditgränsen och det är så dyrt som det är nu om jag skulle ansöka om att höja. Jag antar att blanco lånet de har inte blev någon större hit och i och med att de "låste" Everyday så förlorade de kunder.
du menar deras opr lån, ja den är lika hemsk och dessutom tar de uc på den.
Jag är rädd att Evereday+ kommer dyka upp på uc, hoppas att det inte är det som är överraskningen :facejoy:. Ja de har säkert förlorat kunder.

Nu kom det mejl om att de har öppnat upp för nya ansökningar

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp