Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
Everyday+ ändrat i regler utan att meddela
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Myra" data-source="post: 154090" data-attributes="member: 3225"><p><strong><span style="color: #ff0000">STOR FET VARNING!!!!!</span></strong></p><p>Alltså herre gud, ska man behöva lusläsa varenda faktura!!!</p><p>Ja jag skrev ju tidigare att de hade strul i o m deras nya regler om att den totala skulden inte skulle överstiga 30 000 kr. Den 7/7 sökte uttag på 3000 kr och först såg allt som vanligt sen kom sms med felmeddelande etc etc allt har jag skrivit om i början av den här tråden!! Så jag fick aldrig några 3000 kr. Men eftersom jag pratade med dem i telefon den 7/7 minst 3 ggr så minns jag tydligt att de sa att min totala skuld var 37 000 kr!! Sista juli skulle jag ha betalat ca 4200 kr men kunde tyvärr inte betala ngt alls. Nu har jag fått fakturan för augusti och av en ren slump upptäcker jag att det uttaget på 3000 kr som aldrig gick igenom stod med som uttag på senaste fakturan och den totala skuld jag har var 44 000 kr, alltså en ökning med 7 000 kr sen förra fakturan och utan några som helst uttag! Det var just den här siffran på den totala skulden som fick mig att granska fakturan lite noggrannare. Ringde direkt nu och frågade när exakt jag har tagit ut 3000 kr (det står 31/7 på fakturan). Hon sa först 28/6 men då har jag verkligen inte tagit ut några pengar, sen sa hon att jag tagit ut pengarna den 7/7. och att jag fått de utbetalade!!!!!! Hallå där så jag, ni godkände ju inte uttaget, hur kan det då stå på fakturan. Jo men visst hade de godkänt dem. Konstigt sa jag för jag har pratat med er per telefon den 7/7 och ni sa att uttaget inte har godkänts då ni ändrat era regel och även om det står att jag har 6600 kr till godo så kan jag inte ta ut dem då min totala skuld var på 37 000 kr.</p><p>Hon bad mig vänta lite och efter 10 sek så säger hon att det stämmer att uttaget inte godkändes. Hon skulle ta bort det fr fakturan.</p><p></p><p>Men herre gud hade jag inte tyckt att den totala skulden blivit så pass hög jämfört med förra månaden så hade jag aldrig upptäckt detta.</p><p></p><p>Så ni som försökt ta ut men inte beviljats runt månadsskiftet juni-juli kolla att era fakturor stämmer. Jag kan knappast vara den enda som drabbats.</p><p></p><p>Det är kriminellt ju att deras system har så pass allvarliga brister!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Myra, post: 154090, member: 3225"] [B][COLOR=#ff0000]STOR FET VARNING!!!!![/COLOR][/B] Alltså herre gud, ska man behöva lusläsa varenda faktura!!! Ja jag skrev ju tidigare att de hade strul i o m deras nya regler om att den totala skulden inte skulle överstiga 30 000 kr. Den 7/7 sökte uttag på 3000 kr och först såg allt som vanligt sen kom sms med felmeddelande etc etc allt har jag skrivit om i början av den här tråden!! Så jag fick aldrig några 3000 kr. Men eftersom jag pratade med dem i telefon den 7/7 minst 3 ggr så minns jag tydligt att de sa att min totala skuld var 37 000 kr!! Sista juli skulle jag ha betalat ca 4200 kr men kunde tyvärr inte betala ngt alls. Nu har jag fått fakturan för augusti och av en ren slump upptäcker jag att det uttaget på 3000 kr som aldrig gick igenom stod med som uttag på senaste fakturan och den totala skuld jag har var 44 000 kr, alltså en ökning med 7 000 kr sen förra fakturan och utan några som helst uttag! Det var just den här siffran på den totala skulden som fick mig att granska fakturan lite noggrannare. Ringde direkt nu och frågade när exakt jag har tagit ut 3000 kr (det står 31/7 på fakturan). Hon sa först 28/6 men då har jag verkligen inte tagit ut några pengar, sen sa hon att jag tagit ut pengarna den 7/7. och att jag fått de utbetalade!!!!!! Hallå där så jag, ni godkände ju inte uttaget, hur kan det då stå på fakturan. Jo men visst hade de godkänt dem. Konstigt sa jag för jag har pratat med er per telefon den 7/7 och ni sa att uttaget inte har godkänts då ni ändrat era regel och även om det står att jag har 6600 kr till godo så kan jag inte ta ut dem då min totala skuld var på 37 000 kr. Hon bad mig vänta lite och efter 10 sek så säger hon att det stämmer att uttaget inte godkändes. Hon skulle ta bort det fr fakturan. Men herre gud hade jag inte tyckt att den totala skulden blivit så pass hög jämfört med förra månaden så hade jag aldrig upptäckt detta. Så ni som försökt ta ut men inte beviljats runt månadsskiftet juni-juli kolla att era fakturor stämmer. Jag kan knappast vara den enda som drabbats. Det är kriminellt ju att deras system har så pass allvarliga brister! [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
Everyday+ ändrat i regler utan att meddela
Topp