Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Euroloan, vad ska dom göra?

Eurolån

Jag har 220000:- och massa förfrågningar på min uc nästan 11 på grund av sökta samlingslån

Jag vart beviljad, men jag har bara 20000kr i underskott men 50 ff , årsinkomst 320000, inga betalningsanmärkningar, dom tog ingen uc, för jag var nyss inne på uc och ingen förfrågan från dom

Eurolån

Jag har inte sagt att de tar uc men jag har ett underskott och sökte deras kredit och inte fick det. Jag har underskott av kapital och det är därför jag inte fick.

Jag skrev bara så för att jag trodde att dom hade tagit uc på dig för att du skrev "11 ff på min uc"

Jag har ringt de nu och de har svarat att de ta solidet och UC kreditregister !! Vad gälla nu ?

Jag blev beviljad 8000. 25ff 25000 i underskott men dock 345000 i årsinkomst. En fråga till er som blivit beviljad. När kommer pengarna in på kontot, jag har Swedbank.

Dom betalar ut fram till klockan 15.00 vardagar, jag gjorde uttag igår klockan 15.30 mailade dom och fick reda på att det skulle ta 1-2 bankdagar

Jag blev beviljad 8000. 25ff 25000 i underskott men dock 345000 i årsinkomst. En fråga till er som blivit beviljad. När kommer pengarna in på kontot, jag har Swedbank.

Har du nån anmärkning?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp