Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Eurocard mm

Tja på er. Sitter åter igen och kikar lite. Efter löst mycket om kredikort och kreditgränser mm. Eurocard syns ju ej på uc. Rätt bra för betyget kanske??? Tänker ja fel? Samt annars vilket kort är det som ni föredrar? Kör på med idéer och ris och ros!!!

Förstår inte hur du resonerar? Att utnyttjad kredit inte syns hos UC påverkar inte UC öht. Däremot kommer ett utnyttjat kreditkort som syns hos UC att påverka ditt UC-betyg negativt. Skaffa isf Klarna-kortet. Deras köputrymme går inte alltid att lita på men utnyttjad kredit syns iaf inte hos UC.

Hej du. Ja du, har ju inte problem med Uc men bara kul att veta hur man kan tänka för att ha bättre/förbättra uc. (Alla förfrågningar är ju - på sitt vis till man sköter betalning). Men om man klurar på kort? Vad är det för kort (ni) har samt varför? Jagar ett nytt så därför kul att höra lite tips

Att ha ett outnyttjat kreditkort kan påverka UC-scoren positivt. Däremot kommer förfrågan som genereras vid ansökan att påverka negativt. Då finns det andra bättre sätt att förbättra sin UC. Hade ett kort hos BN för några år sedan. Tycker det var smidigt.

Ja men då kanske ja ska ha kvar ett kort som inte ha använder ? Samt Norwegian passar kanske ej mig när ja inte flyger något .... bra svar!

Hallå. Nu har jag kollat lite. Har ett kort på 5000kr avslutade det idag . Enligt tidigare som diskutera här och även efter kontakt med uc-support. Ska vänta ut alla min ff och endast ha bolån . Efter det söka 1kort med så hög kredit som möjlig och endast utnyttja några kr nör det är behövligt :)

Är det så att Eurocard inte syns på uc alltså? Kan någon bekräfta?

Har tidigare haft eurocard. Står bara vad som är använt på kortet. Är ju ett kort utan gräns

Är det så att Eurocard inte syns på uc alltså? Kan någon bekräfta?

Eurocard syns inte över huvud taget på UC. Det framgår varken hur stort delbetalningsutrymme du har eller hur mycket av det du nyttjar. Så är det nu och har så varit ett bra tag.

Har själv Eurocard, och jag har aldrig sett det på UC.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp