Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Ett test för att få samlingslån på dåliga lån samt snabblån

Jag hänger inte riktigt med, om du har 800 000 i deklarerad inkomst varför fick du bara bud ifrån en bank och då den sämst?

Att ändra konto har ingen betydelse. Är du rädd för kontoutdrag så syns det ju även på kontoutdraget att du för över pengar till ett annat konto varje månad och är något bankerna kommer fråga om.

Det är något annat som spökar för dig. Du har 800k i inkomst, knappt några kreditupplysningar och inte alls mycket i lån, du ska enkelt kunna få bra lån - du berättar nog inte allt.

Det du skrev om att söka nytt lån istället för samlingslån pga plus1 sagt att du har dåliga långivare kan vara bland det knäppaste jag läst på forumet.

Han kanske har anmärkning?

Att ändra konto har ingen betydelse. Är du rädd för kontoutdrag så syns det ju även på kontoutdraget att du för över pengar till ett annat konto varje månad och är något bankerna kommer fråga om.

Det är något annat som spökar för dig. Du har 800k i inkomst, knappt några kreditupplysningar och inte alls mycket i lån, du ska enkelt kunna få bra lån - du berättar nog inte allt.

Det du skrev om att söka nytt lån istället för samlingslån pga plus1 sagt att du har dåliga långivare kan vara bland det knäppaste jag läst på forumet.
Stämmer inte om det bara rör sig om några tusingar i stöten, tidigare gjort så länge själv om totalt kanske 6-8k/ mån

Senast ändrad:
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp