Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Ett rejält tillbakasteg. Allt kommer rasa - HJÄLP!!!

Skuldsaldon hämtas på fredagar vill jag minnas. Det borde krävas rättelse för att det ska bli som om det aldrig hänt då du haft andra skulder senaste 2 åren
Stämmer, de är synliga på UC på måndagar.

KFM har fortfarande inte behandlat hans mail.
Så jag får ringa imorgon då kommer skulden vara "sanerad" men lik förbannat är det viktigt att då KFM direkt skickar till rättelseavdelningen och att dom rättar omgående.
Orkar inte drars med detta nu 2-3 veckor har massa andra pengarprojekt.

Håller tummarna!

@Terry_ Jag har inget att tillföra i ämnet utan vill bara ge dej en stor styrkekram. Blir så lessen för din skull då jag ju har läst om din kamp att få ordning i ekonomin.

Betala in ”skuld att betala” slipper du historiskt skuld saldo. Har du inte sparat pengar på Klarna kortet?

Betala in ”skuld att betala” slipper du historiskt skuld saldo. Har du inte sparat pengar på Klarna kortet?

När man invänt blir målet kvar till invändningen är klar även om det fullbetalats

Jag har redan gjort det.
Det räcker med 1 dag skuldsaldo för att det ska förfölja dig 24 månader.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp