Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Ett helvete

Hej!
Sitter fast i ett spelmissbruk väldigt hårt , spelar och spelar och lånar och lånar men som man brukar säga allt har sitt slut , är en man mellan 20-25 med skulder som man kan betala av men det är ju så klart sms-lån över öronen på en cirka 195000 kr , har en stabil inkomst över 500 tusen per år och , inga anmärkningar eller kronofogden . Det jobbiga är lögn och lögn pressen om att någon ska veta , bor med tjejen hon vet knappt något , jag får inget samlingslån pga av ff på UC , och det är en långväntan av ett samlingslån . Vågar inte berätta för familjen eller någon . Allt börjar bli en stor röra med utgifter på en 20 - 25 kr varje jävla månad . Vad ska jag göra ? Ska jag lägga fram allt till henne ? Eller kommer hon gå ? Och tänka han är en idiot vilket jag är . Jag klarar nästan inte en månad med utgifter till har lever såhär i cirka 3-4 år , återfall på återfall , ska hon ta mitt bankkort ? Hjälpa mig
Med ett samlingslån men 195000 ? Det är idioti

Sök professionell hjälp. Många kommuner erbjuder idag väldigt bra hjälp. Lägg in en spärr i din dator som gör att du inte kan komma in på spelsidor. Spärra dig på Svenska Spel.

Sen måste du verkligen vilja sluta. Berätta för din flickvän. Det kommer ändå komma fram för eller senare. Kommer också kännas skönt när du berättat för henne. 195000 är inte omöjligt att bli av med på ett par år. Speciellt inte med din inkomst.

Men du måste verkligen inse att du inte kan vinna tillbaka några pengar. Det är omöjligt. Förstå detta! Varje vinst du får kommer alltid sluta med att du fortsätter spela. Även om du betalt av dina skulder.

Jag var själv i en liknande situation som dig för drygt ett år sedan. 10 års spelmissbruk, massvis med lögner och svek. När jag nådde botten så hade jag drygt 250000 kr i skulder. Smslån och privata lån. Idag har jag knappt 100000 kr kvar. Inte spelat för en krona under den tiden. Jag lyckades komma överens med alla inkassobolag och smslåneföretag om avbetalningsplaner. Det är så jäkla skönt att se skulderna minska. Även om det ibland känns svårt. Som tur är så har jag kunnat jobba väldigt mycket övertid på mitt jobb (ökade min årsinkomst från 449000 kr 2015 till 539000 kr 2016), så det har gått ganska snabbt att betala bort skulderna.

Men det hade aldrig gått om jag fortsatt spela. Trots alla skulder så är jag fri. Trots två färska anmärkningar så har jag lyckats få ett förstahandskontrakt på lägenhet och ett leasingavtal med bil. Allt är möjligt!

Hej!
Sitter fast i ett spelmissbruk väldigt hårt , spelar och spelar och lånar och lånar men som man brukar säga allt har sitt slut , är en man mellan 20-25 med skulder som man kan betala av men det är ju så klart sms-lån över öronen på en cirka 195000 kr , har en stabil inkomst över 500 tusen per år och , inga anmärkningar eller kronofogden . Det jobbiga är lögn och lögn pressen om att någon ska veta , bor med tjejen hon vet knappt något , jag får inget samlingslån pga av ff på UC , och det är en långväntan av ett samlingslån . Vågar inte berätta för familjen eller någon . Allt börjar bli en stor röra med utgifter på en 20 - 25 kr varje jävla månad . Vad ska jag göra ? Ska jag lägga fram allt till henne ? Eller kommer hon gå ? Och tänka han är en idiot vilket jag är . Jag klarar nästan inte en månad med utgifter till har lever såhär i cirka 3-4 år , återfall på återfall , ska hon ta mitt bankkort ? Hjälpa mig
Med ett samlingslån men 195000 ? Det är idioti

Vad är din UC-score? Hur många FF? Finns ju vissa företag som accepterar runt 15-20% i score. Men för att samlingslån ska hjälpa dig så måste du sluta spela. Annars är du snart nere i skiten igen.

Lägg korten på bordet och berätta för din tjej och din familj. Kommer att kännas mycket bättre då, du slipper ljuga med. Och de kan stötta dig till att bli spelfri. Jag tror att det är svårt att sluta spela på egenhand. Sök hjälp! Och be din tjej om hjälp!
Låt henne sköta all ekonomi, låt henne ha din bankdosa osv.. Så kan du kanske ha lite "fickpengar" bara?
För då blir det väldigt svårt att spela.

Angående lånen så kan du ju låta det gå till kfm. Det tyckte jag var befriande på ett sätt, för då kunde jag iallafall inte låna mer. Eller om du kan be någon vara medlåntagare på ett samlingslån.

Men ett steg först. Viktigaste är ditt spelberoende, att du blir spelfri.
Lycka till!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp