Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Ett år spelfri!

Din jävla sate, speldjävulen. Nu har jag motat bort dig i 1 års tid. Det har varit en jobbig resa med terapi och självkontroll.
Nu sitter jag med skulder på dryga 2 miljoner och det är ditt fel och jag hoppas aldrig vi ses mer.
Jag har släppt alla skulder och mår så mycket bättre. Hoppas på en framtid med skuldsanering och en framtid som skuldfri en dag.

Mina vänner som sitter i samma båt - kämpa, det går!

Bra att det nu är du som styr ditt liv, och inte speldjävulen! Fortsätt kämpa, då livet är så mycket mer värt när man kan styra det själv.

Stort grattis! Rekommenderar att maila alla spelsidor och spärra sitt personnummer också på livstid och registrera spelpaus om du inte är där idag.

Tänk på att väntetid för skuldsanering är ca 7-8 månader. Så om du skickar in ansökan om 4-5 månader så blir det 2 år skuldfri när ansökan hanteras.

Kan vara ett bra riktmärke att sikta mot, att få in 2 år på skäligheten. Sen efter det ha rullande ansökan till du blir beviljad, om du skulle bli nekad.

Grattis! Låter befriande att det är du och inte speldjävulen som har kontrollen över ditt liv! Jag tror på dig!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp