Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Erfarenheter Kreditbörsen privatlån-Bisnode

Tillåter dom anmärkning?

Hade skrivit igen till dem och äntligen fått svar:
”Hej!

Vi nekar inte lån om man har lån hos Slantar.nu. För att få ett beviljat lån hos oss måste man minst ha en deklarerad inkomst på 300 000 kr.

Med vänliga hälsningar

Kundtjänst

Kreditbörsen
Tror dock att det är precis vad de gör gällande Slantar.nu. De är rädda att man löser sitt lån på Slantar med lån från Kreditbörsen.

Ansökte 80 på 5år. Fick vänta på besked 24h men sedan avslag på 80. Fick däremot ett erbjudande på 30 men till en 16% ränta jag med.

Kreditscore 7, ingen anmärkning

Är det någon som fått lån på över 30 k hos dom?

Jag provade. Min bisnode har 10 ff och jag blev helt nekad, helt säker att det berodde på mina ff. Sökte 80.000 på 5 år.
Hur ska man räkna med ff
Jag menar att är det inom ett års period menar du, eller flera år????
Funkar detta som UC att ff försvinner efter ett år???

All kommunikation har skett via epost. Skuldebrev finns genom att logga in på din sida. Fakturor skickas via epost. Årsbesked, vet ej.

Hej
Jag har tidigare ansökt och då blivit nekad direkt. Testade nu igen och då fick jag upp att de skulle titta närmare på lin ansökan och återkomma. Betyder det att jag kommer att bli beviljad fast en lägre summa? Läste i tråden att ni som fått manuellgranskning fått erbjudande på lägre summa...

Någon som fått avslag efter manuellgranskning?
Någon som blivit beviljad högre belopp än 40 000?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp