O
Oregistrerade
Gäst
Poäng: 0
Har den senaste månaden blivit mycket besviken på Trustbuddy:s inkasso då den person som hjälpt mig tidigare slutat. Har inträffat flera personliga tragedier i familjen som gör att jag kommer få mycket svårt att betala den uppgjorda avbetalningsplanen. Kontaktade Trustbuddy via mejl för att få möjlighet att minska mitt belopp under de närmaste månaderna men de är helt omöjliga på den punkten hur än jag bönat och bett. Funderar därför på att släppa lånen till VKC inkasso dit tydligen Trustbuddys lån går nu. Hur är de att ha och göra med går de att resonera med dem och hur många månader kan man få avbetalningsplan på.
Är nära att ge upp då ingen kan hjälpa mig men då innebär det att barnen blir utan både mamma och pappa. Så hjälp mig genom att berätta vad ni vet om VKC och om ni tror de är ett bättre alternativ.
Är nära att ge upp då ingen kan hjälpa mig men då innebär det att barnen blir utan både mamma och pappa. Så hjälp mig genom att berätta vad ni vet om VKC och om ni tror de är ett bättre alternativ.