Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Erfarenheter av Reka inkasso

Har ett mindre lån 2000 kronor hos 247credit som jag bara förlänger och förlänger och aldrig kan lösa. Kontaktade dem för en avbetalningsplan men de beviljar inga.De föreslog istället att jag skulle släppa det till Reko inkasso en bifirma till dem för att få en avbetalningsplan där. Fram till idag har jag aldrig hört talas om Reko inkasso så jag undrar om någon här vet hur de är att göra med? Har insett att de smslån jag inte ekonomiskt klarar av att betala tillbaka helt måste jag få avbetalning på så jag försöker beta av dem en efter en där det går att få avbetalning. Betalar idag 400 per månad i förlängningsavgift vilket jag tycker är mycket på ett lån på 2000 så jag hoppas på mindre hos Reko.Men först behöver jag få veta om hur de är innan jag vågar släppa så det inte blir högre månadskostnad än idag. Så har ni någon erfarenhet av Reko är jag mycket tacksam för era svar.

Jag hade högsta lånebeloppet vilket jag har för mig var 4000 kronor. Efter avgifter för lånet, inkasso kostnader och dylikt fick jag avbetalningsplan på 1073 kronor fördelat på 6 månader så totalt blev skulden 6438.

Ganska mycket att betala i månaden men nu i juni går sista betalningen vilket är EXTREMT skönt!

Ingen annan som känner till Reko inkasso det kanske blir dyrare för mig än de 400/månad jag betalar nu och det skulle innebära en ekonomisk katastrof för mig då jag har "hotet" i från DinFinans hängande över mig också.

Erfarenheter av 247credit/REKA inkasso ska det vara!!

Det inkassobolag som 247 credit använder sig av heter Reka Inkasso inte Reko kanske därför ingen vet vem de är så det är Reka inkasso jag vill ha svar på hur de är att ha och göra med.

Vill bara tala om att inkasso bolaget heter REKA inkasso inte Reko ett helt annat bolag. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt känner mig som en stor idiot för att jag skrev fel inkassobolag. REKA ska det vara.

Misstänkte det och det är reka som jag hade som inkassobolag

reka inkasso

Jag har avb hos reka på 300kr mån för mitt lån som jag hade hos 247 Credit och jag tycker de är bra att ha att göra med ! Var aldrig problem att få en avbplan där!!

Jag har avb hos reka på 300kr mån för mitt lån som jag hade hos 247 Credit och jag tycker de är bra att ha att göra med ! Var aldrig problem att få en avbplan där!!
Hur stort lån hade du om jag får fråga och hur många månader fick du att betala tillbaka på?

avb plan

Jag har lån på ursprungligen 2000kr,men eftersom det tillkommit avgifter innan det gick till inkasso + räntor osv så är skulden på ca 3100 kr och jag har min avbplan på 12 månader med 300kr/mån. Det gick även att få på 250kr/mån i 20 månader.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp