K
Killenn
Gäst
Poäng: 0
Hallå¿??????Ingen???¿
Löser nystart lånen åt en eller får man göra det själv?
Jag stör mig otroligt mycket på att det alltid är personer som inte är medlemmar på det här forumet som det går smidigt att få lån från dessa.
Hoppas det inte är pga det jag tror att det är...
Att höja ett bolag som lånar ut stora summor pengar till en ränta på över 20 procent, till skyarna, är inte rätt.
Jag skrev ett omdöme på Trustpilot som Nystartfinans själva genom Trustpilot tog bort. Tydligen får man inte skriva om man upplever Nystartfinans som något negativt för om ni tittar på omdömena så är det bara femstjärniga som tillåts ta plats. Det jag skrev var att jag inte uppfattade att dem tittade framåt utan till trots stirrade sig blind på min totala skuld som i jämförelse med min inkomst är hanterbar om skulderna samlas i ett lån. Vad är vitsen med nystartfinans då dem kräver borgensman trots att den framtida betalningsförmågan är mycket god (bra lön). Med borgensman kan du ju få bättre ränta och förutsättningar hos andra aktörer. Men just att man som bolag anmäler negativa omdömen då känns det inte rätt och värre med det är när Trustpilot tar bort en vänligt skrivet omdöme som endast var en negativ upplevelse.