Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Erfarenheter av Nordax lån via Lendo – hur snabbt fick ni svar?

Hur fungerar det med nordax när man kommit till stadiet där det står standardkontroll innan utbetalning och man skulle behöva komplettera!
Personen jag pratade med i telefon sa att han kunde skicka SMS till mig där kompletteringarna står och vi kunde ta hela processen med kompletteringar genom telefon. Kan det bara vara att dom vill att jag ska starta BankID för autogiro eller något?

”Hann nämligen inte prata klart idag då jag behövde springa in på mötet, så jag skulle ringa imorgon blev bara väldigt fundersam hur stor chansen till avslag kan vara nu”

Hur fungerar det med nordax när man kommit till stadiet där det står standardkontroll innan utbetalning och man skulle behöva komplettera!
Personen jag pratade med i telefon sa att han kunde skicka SMS till mig där kompletteringarna står och vi kunde ta hela processen med kompletteringar genom telefon. Kan det bara vara att dom vill att jag ska starta BankID för autogiro eller något?

”Hann nämligen inte prata klart idag då jag behövde springa in på mötet, så jag skulle ringa imorgon blev bara väldigt fundersam hur stor chansen till avslag kan vara nu”
Hur har det för dig?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp