Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Erfarenheter av Nordax lån via Lendo – hur snabbt fick ni svar?

Hej, new here,
I måndags sökte jag ett lån hos Lendo på 150kr som jag fick flera låneerbjudanden varav Nordax hade bäst ränta på 8,93%. Någon som fått lån hos dem nyligen? Berätta gärna era erfarenheter av dem?

Tack på förhand.

Hej, new here,
I måndags sökte jag ett lån hos Lendo på 150kr som jag fick flera låneerbjudanden varav Nordax hade bäst ränta på 8,93%. Någon som fått lån hos dem nyligen? Berätta gärna era erfarenheter av dem?

Tack på förhand.
Jag fick lån av de i somras. Dock bara 15 k och hade pengarna dagen efter, inget negativt och säga men glöm inte de lägger på låneskydd gratis i 30 dgr och man aktivt behöver säga upp om inte vill betala för det

Jag fick lån av de i somras. Dock bara 15 k och hade pengarna dagen efter, inget negativt och säga men glöm inte de lägger på låneskydd gratis i 30 dgr och man aktivt behöver säga upp om inte vill betala
Tack. Jag signerade erbjudande igår. So far ingen har kommit på mitt konto än.

Grattis! Vad hade du för förutsättningar när du sökte?

Fick preliminärt beviljad 300tkr sen behövde jag ringa dom for att dom ska hanlägga min ärende dom sa vi återkommer kommer inom 24timmar fick avslag samma minut

Hej, new here,

Tack på förhand.
Vad satt du för återbetalningstid? Vill gärna veta tack.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp