Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Erfarenheter av ICA BANKEN

Så varje gång du ville betala in extra så var du tvungen att kontakta banken?

Om du betalade 1500 kr i månaden på lånet säger vi - kunde du inte via internetbanken bara ändra beloppet till 2 000 kr för exempel eller var det låst vid 1500 kr?
Var tyvärr tvungen att höra av mig till dem då det var låst till autogiro från det kontot. Mot mig var det en faktura som jag betalade men pengarna landade på ICA kontot (Tyvärr så spelade jag för mycket så de gick ju att flytta om det inte hunnits dragit) Betalade av hela för 1,5 år sedan så det kan ju ha ändrats

Väcker den här tråden. Någon som lyckats förhandla ner räntan hos ICA Banken senaste tiden? Jag har försökt via meddelande och samtal men de vägrar sänka.

Gick bra att höja räntan men vid sänkning vägrar dom??

Har 150k där. Funderar på att dra iväg ett mail.

Väcker den här tråden. Någon som lyckats förhandla ner räntan hos ICA Banken senaste tiden? Jag har försökt via meddelande och samtal men de vägrar sänka.
Gick jättebra såfort jag sökt efter samlingslån och ville lösa ut dom. Sänkte med 2% men sen dess har de varit sjukt snåla och följa riksbankens sänkningar. 0,10 och skit varje gång

Fått en lån beviljat på 210.000 till 7.2 % ränta, hur är dom med utbetalning osv
Struliga som fan när man vill återbetala/extra amortera.

Jobbade med de i 1,5 månad innan jag fick ta nytt blanco via Anyfin för att betala in det, sedan betalade jag in Anyfin.

Hur blev det med utbetalningen? Skötte du allt själv eller hur gick det till? Om man skulle be dem rapportera inkasso skulder, skulle dem se det som ett problem?

Hur går Ica Banken tillväga med lösenkrav? Fått ett erbjudande med fullt lösenkrav, har tyvärr 30% av beloppet i skulder hos Inkassobolag, nekar dem direkt om dem får reda på detta? Isåfall kan man ange en privatskuld till en privatperson istället? Så löser den privatpersonen ut mina inkassoärenden? Hur hade ni gått tillväga? Eller man får kanske beloppet utbetalt direkt och får i uppgift att " lösa " sina egna lån?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp