- Meddelanden
- 154
- Mottagna reaktioner
- 93
- Poäng
- 257
Jag gjorde det hos LendoJag har 60 i % och tre förfrågningar
Jag gjorde det hos LendoJag har 60 i % och tre förfrågningar
Har 60 på minuc i score. Vet inte hur det ser ut på UCJag gjorde det hos Lendo
Otroligt att du fick erbjudande i så fall!Har 60 på minuc i score. Vet inte hur det ser ut på UC
Logga in på www.minuc.se och tryck på "Mitt kreditbetyg" det är gratis och det är den som bankerna går på. Har du 60% där så är ju något fel om Ica banken beviljat lån haha.Har 60 på minuc i score. Vet inte hur det ser ut på UC
Jag tror han menar den score som visas hos Uscore som Creditsafe har. Den visar 1-100% som kredit score.Logga in på www.minuc.se och tryck på "Mitt kreditbetyg" det är gratis och det är den som bankerna går på. Har du 60% där så är ju något fel om Ica banken beviljat lån haha.
Så kan de ju va! Men då är ju 60% relativt högt för att ändå få beviljat av Ica BankenJag tror han menar den score som visas hos Uscore som Creditsafe har. Den visar 1-100% som kredit score.
100 i Score är bäst och 1 är sämst.Så kan de ju va! Men då är ju 60% relativt högt för att ändå få beviljat av Ica Banken
Jag betalade av mitt ICA lån i 2 omgångar. Ena med ett samlingslån där nya banken betalade halva (inga problem alls) och den andra halva efter en lägenhetsaffär där de ville bara ha underlag var pengarna kom ifrån (skickade bara papper på försäljningen)Om jag inte minns fel så är det många som har sagt att ICA banken är väldigt jobbig att ha och göra med om man vill lösa lånet i förtid eller göra extra inbetalningar.
Jag betalade av mitt ICA lån i 2 omgångar. Ena med ett samlingslån där nya banken betalade halva (inga problem alls) och den andra halva efter en lägenhetsaffär där de ville bara ha underlag var pengarna kom ifrån (skickade bara papper på försäljningen)
En nackdel jag upplevde med ICA Banken var hur betalningsflödet fungerade. När jag gjorde inbetalningar gick pengarna först till ett separat konto hos ICA Banken, som sedan använde autogiro för att genomföra den faktiska betalningen på lånet. Det innebar att om jag ville göra en extra amortering, så kunde jag inte bara föra över pengar själv – jag var tvungen att kontakta banken och meddela att jag hade gjort en extra inbetalning från min lön, så att de kunde dra det beloppet utöver den ordinarie betalningen.