Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Erfarenheter av ICA BANKEN

Någon som har vetskap om hur sen man kan vara med betalningar innan de blir missbrukad kredit :)?

Det dras alltid två gånger för mig på autogiro, har aldrig fattat varför men efter typ en dag kommer hälften tillbaka igen på kontot. Så det blir ju rätt tillslut men ändå irriterande

Det dras alltid två gånger för mig på autogiro, har aldrig fattat varför men efter typ en dag kommer hälften tillbaka igen på kontot. Så det blir ju rätt tillslut men ändå irriterande
Ja verkligen,speciellt när man missar andra räkningar. Aldrig varit sen med räkningar och nu blev inte hyran betalt..

Någon som vet hur sen man kan vara med Ica ?

Betalar du inte en månad så läggs det på nästa månads räkning, dvs att den blir dubbel. Och kan du då inte betala dubbelt så betalar du en räkning + så mycket du kan.
Du behöver dock ringa och prata med dem om det är något, jag har alltid blivit bra bemött och fått det löst utan några som helst problem.

Någon som vet om man kan få förlängd återbetalningstid på lån hos ICA? Har rätt hög månadskostnad (2500) upplagt på 7 år men skulle gärna ändra till så lång återbetalningstid som möjligt så jag kan beta av krediter i snabbare takt.

Någon som vet om man kan få förlängd återbetalningstid på lån hos ICA? Har rätt hög månadskostnad (2500) upplagt på 7 år men skulle gärna ändra till så lång återbetalningstid som möjligt så jag kan beta av krediter i snabbare takt.
Det kan du, men dem gör en ny kreditupplysning då.

Någon som vet hur sen man kan vara med Ica ?
Det är 3 månader du kan vara sen med hos ica, efter 3 missade inbetalningar sägs lånet upp och du måste betala de 3 räkningar du ligger efter med eller så skickas det till inkasso och genererar en missbrukad kredit

Tack men va sen med 2 betalningar sen kom ett brev att dom måste ha dom innan den 25de annars sägs lånet upp och hela skulden skickas vidare till inkasso vilket kan medföra misskötsel anmärkning ?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp