Det verkar vara nått med autogirot men pengarna skulle komma tillbakasa de iaf.Verkligen inte bra! Jag har aldrig någonsin haft problem med dem. Har haft lån hos dem sedan 2012. Alltid fungerar väl.
Ja verkligen,speciellt när man missar andra räkningar. Aldrig varit sen med räkningar och nu blev inte hyran betalt..Det dras alltid två gånger för mig på autogiro, har aldrig fattat varför men efter typ en dag kommer hälften tillbaka igen på kontot. Så det blir ju rätt tillslut men ändå irriterande
Det kan du, men dem gör en ny kreditupplysning då.Någon som vet om man kan få förlängd återbetalningstid på lån hos ICA? Har rätt hög månadskostnad (2500) upplagt på 7 år men skulle gärna ändra till så lång återbetalningstid som möjligt så jag kan beta av krediter i snabbare takt.
Det är 3 månader du kan vara sen med hos ica, efter 3 missade inbetalningar sägs lånet upp och du måste betala de 3 räkningar du ligger efter med eller så skickas det till inkasso och genererar en missbrukad kreditNågon som vet hur sen man kan vara med Ica ?