Ja! Jag kontaktade dem för ca 3 månader sedan, då sänkte dem min ränta med nästan 5%. Jag skrev att jag vart kund hos dem länge, att jag var nöjd med dem och gärna ville vara kvar som kund. Sen frågade jag om de kunde se över min ränta och eventuellt sänka den. Det gjorde dem omgående samma dag. Gick från 11 till 5,7%Någon som haft sitt lån längre hos ICA och lyckats få ner räntan genom att ringa dom?
Jag ringde dock inte utan skrev enbart i meddelande på mina sidor.Ja! Jag kontaktade dem för ca 3 månader sedan, då sänkte dem min ränta med nästan 5%. Jag skrev att jag vart kund hos dem länge, att jag var nöjd med dem och gärna ville vara kvar som kund. Sen frågade jag om de kunde se över min ränta och eventuellt sänka den. Det gjorde dem omgående samma dag. Gick från 11 till 5,7%
Dom tog ingen ny uc?Ja! Jag kontaktade dem för ca 3 månader sedan, då sänkte dem min ränta med nästan 5%. Jag skrev att jag vart kund hos dem länge, att jag var nöjd med dem och gärna ville vara kvar som kund. Sen frågade jag om de kunde se över min ränta och eventuellt sänka den. Det gjorde dem omgående samma dag. Gick från 11 till 5,7%
Nej, ingen ny upplysning gjordes. Fick sänkt ränta på dagen.Dom tog ingen ny uc?
Va? Det låter helt märkligt. Har du legat efter med en inbetalning? Dem kan inte dra dubbelt, det har dem ingen rätt till att göra. Har du kontaktat dem?Helstruliga... Förra månaden försökte de dra för mitt lån 2 ggr. Ringde och undra varför och de sa att allt var i sin ordning.
Nu lyckades de dra 2 ggr och såg det bara för att min hyra har inte dragits på autogirot pga av saknad av medel på kontot,tacka fan för det!
Va? Det låter helt märkligt. Har du legat efter med en inbetalning? Dem kan inte dra dubbelt, det har dem ingen rätt till att göra. Har du kontaktat d
Väntar på samtal från dem,sitter i kö. Det löser sig säkert men inte bra alls tycker jag.Va? Det låter helt märkligt. Har du legat efter med en inbetalning? Dem kan inte dra dubbelt, det har dem ingen rätt till att göra. Har du kontaktat dem?
Verkligen inte bra! Jag har aldrig någonsin haft problem med dem. Har haft lån hos dem sedan 2012. Alltid fungerar väl.Väntar på samtal från dem,sitter i kö. Det löser sig säkert men inte bra alls tycker jag.