Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Erfarenheter av ICA Banken lån – är deras ränta och villkor bra?

Fck du inte erbjudande av Svea eller LF ? Har det gått 24 timmar ?

Inte 24 timmar än men jag får hela tiden samtal från Zmarta som vill att jag ska acceptera Ica bankens erbjudande.

För fyra timmar sedan ringde de mig igen och jag sa att ville vänta, De sa att det här var allt och efter att de stängde accepterade de Ica banken, även om vi kom överens om att vänta vid samtalet.

Är det normal ?!

De kan inte acceptera, det är du som ska acceptera lånet!

Jag förstår, men Lendo har 44+ när Zmarta har 33 eller 34 bank ..

Jag fick ingen kreditupplysning från mina egna banker, SEB och DanskeBank, så jag tror att Zmarta har inte bra kontakter jämfört med min senaste erfarenhet med Lendo 3 år sedan, jag fick 13 erbjudanden.

Tror du att det är säkert att ansöka om nytt hos Lendo idag? Och har du någon feedback om Ica banken?
Lendo har inte heller dom...
1765904059417.png

De kan inte acceptera, det är du som ska acceptera lånet!

Jag svär att de just gjorde det ... de ringde mig en timme efter att jag ansökte om lån klockan 23:00 igår och tre gånger till idag vill att jag ska få det godkänt snabbt ... jag sa att jag ville vänta, och nu fick jag SMS .

Hej ***** *****

Du är snart klar!
Signera låneavtalet hos Ica idag och få lånet utbetalt inom ett par dagar. Du kan signera genom att klicka här:

Stora banker som nordea och Swedbank jobbar inte med låneförmedlare

Detta är inte komplett, var är SEB, Nordea, etc.?
Jag fick erbjudanden från andra banker som inte finns med i den här listan förra gången jag använde Lendo.
Många har slutat samarbeta med förmedlare då dem måste betala provision.

Ica's lån och kundtjänst är det sämsta skit som finns, finns flertalet diskussioner om ämnet, du kommer få ett helvete om du vill extraamortera eller lösa lånet, dom krånglar varje gång och ställer hundratals frågor varifrån pengarna kommer o.s.v, kräver dokumentation m.m. Allt för att hålla dig fast i deras skitlån.

Aldrig mer Ica!

Ica's lån och kundtjänst är det sämsta skit som finns, finns flertalet diskussioner om ämnet, du kommer få ett helvete om du vill extraamortera eller lösa lånet, dom krånglar varje gång och ställer hundratals frågor varifrån pengarna kommer o.s.v, kräver dokumentation m.m. Allt för att hålla dig fast i deras skitlån.

Aldrig mer Ica!
Tack!!

hur är det med marginalen?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp