Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Erfarenheter av första samtalet vid skuldsanering – vad händer sen?

Tack för svar allihop!
För de första är det en han :facejoy: som dessutom har stora alkoholproblem och pratade med kfm berusad. Så vet inte exakt vad som kom fram i samtalet, han nämnde endast det jag skrev tidigare och jag blev fundersam på om han nu glider på en räkmacka..
Tack för svar. :)

Tack för svar allihop!
För de första är det en han :facejoy: som dessutom har stora alkoholproblem och pratade med kfm berusad. Så vet inte exakt vad som kom fram i samtalet, han nämnde endast det jag skrev tidigare och jag blev fundersam på om han nu glider på en räkmacka..
Tack för svar. :)
Jag chansade... 50/50 :facejoy:

Målet var att få dig att säga vilket så du skulle sluta säga "hen" och det gick ju bra.

Trevligt att du tar det på rätt sätt.

Men du ser... Ingen är uthängd för att du skriver han istället. Det är nog ingen som bryr sig det minsta hurvida det är en han eller hon du skriver om, så det är helt meningslöst att använda det där moderna skitordet.
Fast om du har grönt hår, en ring i näsan, uttrycker dig negativt om Trump dagligen samt är osäker på ditt kön så är det ok att använda det ordet framöver.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp