Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Erfarenheter av Credifi inkasso – vad händer vid sen betalning?

Okej! Hur mycket har du släppt totalt? Jag försöker betala bort mina snabblån nu, men är kämpigt när jag går minus. Försöker några månader till, sen får jag se om det är dags att släppa lån för min del med, skulle troligen få det bättre på löneutmätning.

Okej! Hur mycket har du släppt totalt? Jag försöker betala bort mina snabblån nu, men är kämpigt när jag går minus. Försöker några månader till, sen får jag se om det är dags att släppa lån för min del med, skulle troligen få det bättre på löneutmätning.
När jag släppte hade jag 19 olika krediter & lån på totalt ca 1,1m, har 14st kvar nu men det totala beloppet börjar nära sig 1,3m med alla räntor.
ca 25k i månaden ökar det med så en beviljad skuldsanering är tyvärr enda utvägen för min del.
Återstår att se om man lyckas få det beviljat på första försöket eller om jag kommer få leva en tid med löneutmätning först.

Oavsett beviljad eller ej så kommer jag ha så mycket mer över & må så mycket bättre med en löneutmätning eller sanering.
Jämfört med hur det var innan när det enda ens liv bestod av var jobba-äta-sova-repeat.

Senast ändrad:
När jag släppte hade jag 19 olika krediter & lån på totalt ca 1,1m, har 14st kvar nu men det totala beloppet börjar nära sig 1,3m med alla räntor.
ca 25k i månaden ökar det med så en beviljad skuldsanering är tyvärr enda utvägen för min del.
Återstår att se om man lyckas få det beviljat på första försöket eller om jag kommer få leva en tid med löneutmätning först.

Oavsett beviljad eller ej så kommer jag ha så mycket mer över & må så mycket bättre med en löneutmätning eller sanering.
Jämfört med hur det var innan när det enda ens liv bestod av var jobba-äta-sova-repeat.
Jag är har ungefär samma storlek på min skuld, inte lika många krediter bara. Så en skuldsanering vore en befrielse, men har för färska krediter, bör väl ha gått en tid där man gjort allt för att betala innan kfm beviljar sanering om jag fattat det rätt. Håller tummarna att du får saneringen beviljad!

Hej

Jag är sent med mina betalningar på grund av sjukdom sjukskrivning. Hur lång tid tar det att de skickar till Inkasso eller credifi skickar direkt till kronofogden?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp