Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Erfarenheter av betalkoll?

Hur funkar betalkoll?
Låt säga jag blir beviljad 10k
Jag väljer att ta dessa 10k för att betala exempel euroloan kredit på 10k

Hur betalar man tbx till betalkoll?
Är det avbetalningsplan eller skickar dom en faktura på 10k nästkommande månad?

Hur funkar betalkoll?
Låt säga jag blir beviljad 10k
Jag väljer att ta dessa 10k för att betala exempel euroloan kredit på 10k

Hur betalar man tbx till betalkoll?
Är det avbetalningsplan eller skickar dom en faktura på 10k nästkommande månad?
Nä, du får faktura på ungefär 600kr om du utnyttjar samtliga 10.000. Så 600 är minimum men självklart kan du betala mer om du vill.

Skriver man in några uppgifter om sin nuvarande inkomst när man söker eller tar de bara en MicroUC?
Genom att signera med bank id tar dem en micro uc och om man blir godkänd skapas ett konto på betalkoll.

Fyller man i nuvarande inkomst någonstans eller går dom bara på förra årets taxerade inkomst?

Fyller man i nuvarande inkomst någonstans eller går dom bara på förra årets taxerade inkomst?
Förut då jag ansökte i juli 2018 så kunde man inte fylla i något. Dem gick efter taxerad inkomst. Nu vet jag inte om det har ändrats sen jag sökte.

Ok tack! Jag studerade på vt 2017 så min deklarerade inkomst är ganska låg.. Går nog inte för mig då:)

Ok tack! Jag studerade på vt 2017 så min deklarerade inkomst är ganska låg.. Går nog inte för mig då:)
Men om du deklarerar så fort det är möjligt så kommer ju 2018 års inkomst snart att synas på UC.

Mmm i början av juni väl, får vänta tills dess.

Tror (hade för mig) om man deklarerar senast 2 April får man tillbaka (om man får tillbaka) på skatten i april. Men frågan är om UC uppdateras i April? Hmm :rolleyes:

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp