Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Erfarenheter av betalkoll?

Nej, de kan nog neka senare när det börjar närma sig betalning, vilket datum satte du för betalning.

Jag har dock märkt att de saknar vissa bankgiro-nr till olika kreditinstitut exvis SEB-kort.
Okej, satte datumet på 28:e Aug. Får väll se men änsålänge inget som antyder på att de inte kommer ta den. Men det kan väll vara så som du säger när det börjar närma sig mot betalning.

Hmm den verkande inte, som de saknade plusgiro-nr som jag anväde, då namnet dök upp för mottagare. Eller tänker jag fel där?
Bara vissa, inte alla. Om den inte hittar bankgiro/plusgiro numret så går det inte att lägga till som faktura. Men har bara märkt med ett SEB kort som jag har. Om du kunde lägga till fakturan är det bara vänta tills du får en avisering om att den är betald/avvisad.
Än så länge dem fakturor som jag har lagt till har godkänts och betalats

Bara vissa, inte alla. Om den inte hittar bankgiro/plusgiro numret så går det inte att lägga till som faktura. Men har bara märkt med ett SEB kort som jag har. Om du kunde lägga till fakturan är det bara vänta tills du får en avisering om att den är betald/avvisad.
Än så länge dem fakturor som jag har lagt till har godkänts och betalats
Okej men det låter ju lovande. Får tacka så mycket för att du ville dela med dig :)

För mig iaf tog dem micro uc på 10.000, 15.000 och 20.000 och dem tog inge uc över det även fast jag har högsta
Alla var osynliga ff

De tog en micro på första och mitt kreditbetyg sjönk hur nu det kommer sig. Har inte tagits någon ny uc efter höjningen än sålänge

Tror jag hade 3,6 från början sedan 2,9 och nu 2,7. Inga ff eller nått sånt som har försvunnit

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp