Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Erfarenheter av AVIDA FINANS?

Jag fick 300k till 16,3% hade Uc 1.1 inkomst 229.000 2ff, men tänker samla de i juni till bättre ränta då inkomst 2019 syns!
Lite för saftig ränta för att ha haft Uc 1,1.. Tror jag hade 2,7 när jag sökte 300k men redan då hade jag 110k hos dom, så ökning med 190k.. Vet ej om det är någon faktor som spelar roll.. Du skulle lätt egentligen kunnat hamna strax under 10%.. Hur många Ff hade du? Andra förutsättningar?

Jag håller med ! hade 2 förfrågningar men låg inkomst på 227.000, hur mycket hade du i inkomst?

Jag funderar på ett erbjudande från Avida nu, undrar om det dök upp några överraskningar för er mer än att utbetalningen tog lite tid. På Advisa kan jag varken se att lösenkrav eller komplettering behövs. Tror ni man kan lita på det då?

Jag singnerade avtalet en måndag och på onsdagen hade jag pengarna :) vad hade du för förutsättningar och vad fick du för ränta på erbjudandet? jag fick katastrof ränta på 300 k på 12 år 1.1% betyg 2 förfrågningar , dock låg inkomst 2018 225.000

Jag har 300k hos Avida, inga kompletteringar, dock lite sega att betala ut pengarna.. Räkna med iaf upp mot en vecka från ansökningstillfället. Fördelen är att allt sker digitalt och pengarna dras från autogiro.
Hej! Minns du om det gick lång tid från att du signerade avtalet tills att du fick mail om att pengarna är påväg? Jag har sett på min bank att autogiro har lagts upp.. men inget mail fåra avida ännu om att utbetalningen har skett. Inte heller på mina sidor på avida finns ett lån upplagt. Man blir såklart orolig att något inte är godkänt och att lånet dras tillbaka. Men jag vill inte heller ringa dom så kanske det ställs 100 frågor.

Jag singnerade avtalet en måndag och på onsdagen hade jag pengarna :) vad hade du för förutsättningar och vad fick du för ränta på erbjudandet? jag fick katastrof ränta på 300 k på 12 år 1.1% betyg 2 förfrågningar , dock låg inkomst 2018 225.000
Jag har signerat ett avtal men inga pengar ännu... väntar på att det ska komma ett mail med info om att pengarna är påväg. jag kan ju se att autogiro är upplagt på min bank. Kan det bli ej godkänt av någon anledning nu?

Jag har signerat ett avtal men inga pengar ännu... väntar på att det ska komma ett mail med info om att pengarna är påväg. jag kan ju se att autogiro är upplagt på min bank. Kan det bli ej godkänt av någon anledning nu?
Jag vill minnas att jag ej fick något mail öht. om att pengarna är påväg, kollade min mail nyss och sökte på avida men inget. Fick pengarna rätt snabbt. Dom hade nog inte lagt upp autogiro ifall ditt lån inte var 100% beviljat

Jag vill minnas att jag ej fick något mail öht. om att pengarna är påväg, kollade min mail nyss och sökte på avida men inget. Fick pengarna rätt snabbt. Dom hade nog inte lagt upp autogiro ifall ditt lån inte var 100% beviljat
Oket tack snälla för svar! Hoppas att du har rätt!

Någon som har gjort ett uttag på sitt beviljade kredituttrymme under 2020? Tas det en ny kreditupplysning? 2019 vet jag att det var lugnt men vill inte riskera att plocka ut i onödan. Suttit i telefonkö i 10 minuter, har inte tid just nu med det.

Någon som har gjort ett uttag på sitt beviljade kredituttrymme under 2020? Tas det en ny kreditupplysning? 2019 vet jag att det var lugnt men vill inte riskera att plocka ut i onödan. Suttit i telefonkö i 10 minuter, har inte tid just nu med det.
Tog ut förra veckan. Ingen uc

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp