Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Erfarenheter av avbetalningsplaner?

Hej!

Jag har undrar om någon har erfarenhet av om det går att få avbetalningsplaner hos bla Axcept, 4-klöver, Nätlån och 38:an.

Vad har ni för erfarenheter, kan man förhandla med dem direkt eller måste de gå till inkasso först?

Hej!

Jag har undrar om någon har erfarenhet av om det går att få avbetalningsplaner hos bla Axcept, 4-klöver, Nätlån och 38:an.

Vad har ni för erfarenheter, kan man förhandla med dem direkt eller måste de gå till inkasso först?

Axcept och 4klöver är samma ägare och samma inkasso dvs Mcgreg.
Hade ett lån där på 4000kr och fick en avbetalningsplan på inkasso på 250kr i månaden.

38an och Nätlan där ägarna är släkt har också grymma avbet.planer på inkasso.
No problemo.

Tack för svaret, jag måste låta det gå till inkasso alltså, det går inte att få till avbetalningsplaner innan inkasso?

Ring/maila och fråga! Upp med alla kort på bordet så hjälper dom förmodligen dig att hitta en lösning om du inte kan betala allt direkt! Lycka till

Ingen av de4 aktörerna lägger upp innan inkasso.

Hej!

Du kan ta kontakt med dom om du har svårigheter att betala
Dom är inte omöjliga
Gör det innan inkasso

Nej, de brukar säga att det ska gå till inkasso innan det går att göra några avbetalningsplaner, men väl där är de rätt bra att ha och göra med.

Nej, de brukar säga att det ska gå till inkasso innan det går att göra några avbetalningsplaner, men väl där är de rätt bra att ha och göra med.

Jag har inte haft de problemen utan haft kontakt med dom direkt när
Det kört i hop sig .
Men det kanske är olika?
Jag tycker majsen ska ställa frågan.det blir så mycket dyrare med inkasso kostnader också.

dyrare med inkasso kostnader?
har hafft 15 smslån alla tog lika mycket i avb som om det hadde gått till inkasso.och fåtal ville inte ens gå med på avb.

men absolut det är olika.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp