Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Erfarenhet av Svea skuldsanering/omstartslån?

Jag fick preliminärt beviljat 350k med hela husets övervärde som pant. Men när jag skickat in allt inkl 6månaders kontoutdrag såg de några speltransaktioner (2 mån) och då ville de vänta 3 månader, för att bevisa att jag inte längre spelade. Det tog 3 veckor innan de hörde av sig dock. Efter 3 månader hörde jag av mig till de men fick inget svar på ytterligare 3 veckor, så jag sökte mig till Nordax istället. Där fick jag höja bottenlånet om jag flyttade hela bolånet.

Hej!

Någon som har erfarenhet från Svea Skuldfinasering?

Hur hårda krav har dem för att få ett samlingslån?

Ge gärna råd..

Lite info om personen som ska söka hjälp där.

Skulder på ca 1miljon. Blancolån mm.
Fast anställd. Får ut 22500kr/månad efter skatt.
Massa betalningsanmärkningar.
Ingen löneutmätning, alla lån är hos inkasso och betalar massor med pengar varje månad.
Äger en bostadsrätt värd ca 200k. Inge bolån.

Finns det någo chans att dem beviljar lån åt henne

Jag skickade som sagt in ansökan förra veckan men har nu äntligen fått tag på en borgenär med mkt god kreditvärdighet osv så ska komplitera om min ansökan så nu håller jag verkligen tummarna att detta går vägen. Behöver låna 115 tusen för o betala bort allt. Har även 6 tusen hos kronofogden oxå. Hur stor chans tror ni man har :( vad är de dom kollar efter när man skickar in en ansökan :(?? Har fast jobb om de har nån betydelse.

Din chans ser väldigt god ut men tanke att det är en liten lönesumma du ska låna och att du har fast jobb. Lycka till.

Har nu fått ihop allt 115 tusen med en borgensman med bra kredit betyg osv så fick svar idag att dom räknat o kollat på allt och det ser bra ut för ett lån... behöver komplettera ansökan med kontoutag från min bank oxå missade det så ska skicka om det idag. Vet inte hur ja ska tolka deras svar men se lät ju som dom förhoppningsvis kommer hjälpa mig...

Har avbrutit min ansökan o fått hjälp på annat håll. Pengarna kommer nästa vecka o allt kommer bli bort betalt. Finner inga ord, äntligen

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp