Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Erfarenhet av o släppa vivus avbetalnings planen:/

Har ett lån där på 8 tusen ca o har nu missat 2 månads betalningar :( får verkligen inte ihop ekonomin längre. Så tänker släppa detta nu...
Nån som släppt sitt vivus? Va dom snabba o skicka till kronofogden?:(

Jag släppte inte helt utan betala in små summor hela tiden , men långt under vad jag skulle och efter rätt lång tid gick de med på avbetalningsplan då de skrev att jag visa vilja att betala!
Har nu en sådan men ej så mycke kvar och har varit efter med den också men de har faktiskt varit helt ok då och inte ökat på med räntor och så utan bara fått starta om den ett par ggr.
Tror jag var efter med flera månader innan jag fick min betalplan och ganska säker på att det var typ 4-5 månader

Hur många månads betalningar låg du efter med?:/ jag ligger efter med 2 o dom bara tjatar ja ska betala in hela beloppet annars skickar dom till kronofogden:( Har inte en krona kvar så kommer inte kuna betala in förenens om 3 veckor då ja får pengar:( Tror du dom hinner skicka iväg de ?:/

Minns inte exakt hur länge men har för mig att det var mer än 2 månader men jag betala in lite grann men ej rätt belopp om jag inte minns fel
Tror att jag ringde dem till slut

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp