Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Erfarenhet av o bestrida ett ärende från auktoritet inkasso??

Har skickat in påminnelse lappen nu på betalnings föreläggandet...dock bestred ja aldrig. Gjorde de förut med ett annat föreläggande då jag ville ha en avbetalnings plan....hos dom här hade jag ju fått en avbetalnings plan men ej följt den pga av att de körde ihop sig :/ så kände om ja bestrider så kanske jag förlorar o de blir dyrare:( Väntar nu på lönen så jag kan betala detta:( om jag ej kan betala hela beloppet på en gång vad händer då?:/ dvs ja betalar hälften nu 4 tusen o 4 tusen sen..dvs hälften nästa månad. Hinner dom göra något då?:/

Ring Auktoritet och försök göra upp med dom. Har själv bra erfarenhet av dom. Dom borde kunna återkalla ärendet mot att du betalar in en del av skulden och sen delbetalar resten. När du skrivet på föreläggandet och inte bestridet kan det bli en anmärkning inom 10 dagar har jag för mig (?), bestrider du så har motparten 20 dagar på sig att inkomma med åsikt om dit bestridande och därefter är det risk för anmärkning igen efter 10 dagar.

Har mailat dom men ej fått svar:/ funderar på o ringa men vet inte va ja ska säga då jag redan skrivit på delgivnings kvittot:( känns rätt kört??:(

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp