Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Erfarenhet av Morrow Bank

Blev det komplettering för dig eller din medsökande? Har själv en medsökande som var tvungen att skicka in på årsinkomst. Dock har jag inte hört något om komplettering, hur långt tid tog allt för dig, allt som allt?

Komplettering för medsökande. Tog ca 2 dagar från ansökan via Lendo till utbetalning.

Notera att försäkringen kan kosta multum. Försäkringen kostar: 0,25 % av den låneskuld du har i slutet
av varje månad. I ditt fall 625 kr extra varje månad.

Rena scam banken: https://se.trustpilot.com/review/morrowbank.se
Ser ut så på varenda omdömes sida.

Tråd om oss som fick våra Lunar lån uppköpta av Morrowbank: https://www.xn--lnforum-exa.se/threads/lunar-flyttar-till-morrow-bank.26172/

Skulle hellre tigga på gatan är ta ett lån hos dem om jag hade ett val.

Ja, man får komma ihåg att välja bort försäkringen om man inte är intresserad av den.

Är du helt säker? Har du gått igenom processen själv? Jag ska höra av mig iaf och se vad de kan göra då jag via Lendo tolkade det som ett vanligt blancolån.
Att du tolkat det som ett blancolån via Lendo ändrar ju inget. Är det en kredit så är det då kommer den att stå under kredit på UC

Att du tolkat det som ett blancolån via Lendo ändrar ju inget. Är det en kredit så är det då kommer den att stå under kredit på UC
Jag tänkte mer om det går att göra om lånet hos Morrow Bank från en Kredit till ett blancolån. Ska kolla med dom längre fram.

Blir fint på "kvar att leva på" vid nästa ansökan att du då har 250k i "nyttjad" kontokredit.

Banken tror det är ett kort och räknar 20% i schablonränta.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp