Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Erfarenhet av brocc?

Hej

Någon som har erfarenhet av brocc? Man ska ge tillgång till sitt konto och enligt kundtjänst så får de bara tillgång till lönekontot och inga andra konton. Någon som vet om detta stämmer?

Tack

Hej

Någon som har erfarenhet av brocc? Man ska ge tillgång till sitt konto och enligt kundtjänst så får de bara tillgång till lönekontot och inga andra konton. Någon som vet om detta stämmer?

Tack

Finns flera trådar redan om brocc. Varav jag gjort flera utlägg och inte till deras fördel.

Om du har nått att "dölja" på något konto. Skulle jag försökt valt en annan långivare. Dom ä verkligen knepiga. Säger olika saker beroende på vem man pratar med på deras kundtjänst.

Finns flera trådar redan om brocc. Varav jag gjort flera utlägg och inte till deras fördel.

Om du har nått att "dölja" på något konto. Skulle jag försökt valt en annan långivare. Dom ä verkligen knepiga. Säger olika saker beroende på vem man pratar med på deras kundtjänst.

Till vilkas fördel?

Nej det har jag inte och undrade om de bara får tillgång till lönekontot vilket de hävdar att de bara får?

Har sparkonton som jag inte vill att de får tillgång till

Enligt kundtjänst så är det endast transaktionskontot de kan se, så vill verkligen säkerställa att så är fallet

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp