Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Erfarenhet av att fråga om förskott på lön, någon?

Så jäkla drygt alltså, skitjobbigt att ligga ute med pengar, speciellt när det rör sig om större belopp.
Men vad intressant att ni har möjlighet med kreditkort? Just slutat på ett statligt verk men där fanns ingenting sånt, kanske möjligtvis om man sitter i toppen någonstans :)
Alla får ansöka, men det är ju fortfarande ens eget betalningsansvar. Det enda som skiljer är att man slipper årsavgift och att myndighetens namn, tillsammans med ens eget, står på kortet.

Är de möjlig att få förskott på lön om man jobbar i landsting eller kommun och har månadslön? Jobbat 10 år
Är det någon som har erfarenhet av detta

Jag har avslutat min tjänst, och ska få slutlön nästa månad. Skulle man kunna få denna tidigare utbetald?

Jag har avslutat min tjänst, och ska få slutlön nästa månad. Skulle man kunna få denna tidigare utbetald?
Jag fick min slutlön tidigare när jag ringde lönekontoret och bad om det. Inom kommuner har de ofta en extrakörning kring den 10:e

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp