Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Erbjudanden från Lendo - ganska missnöjd. Hur ska jag göra?

Det förändrar ju väldigt mycket. Så han kan ha sin taxibil och sin enskilda näringsverksamhet även om han ansöker om skuldsanering?
Jo det går nog, den är säkert kreditköpt eller leasad

En enskild firma påverkas inte av skuldsanering. Däremot påverkas möjlighet till skuldsanering av en enskild firma.
Det ska vara enkla förhållanden att utreda. Exemplet jag hört är typ bokföringsfirma och frisör. Inga större tillgångar, hyfsat jämt inflöde av inkomster.
Jag tror att taxi kan bli lite mer än enkelt förhållande. Det ska göras avskrivningar på fordon mm, det ska i det här fallet betalas lön till någon och dessutom är som jag förstått taxibranchen lite rörig med upphandlingar hit och dit som gör intäktssidan osäker.

Genom Lendo fick jag ett erbjudande från 3 banker:Norvegian,THORN och Collector.Vilket är det enklaste och utan telefonsamtal?Kan jag välja 2 erbjudanden?

De försökte ringa upp mig igår men kunde inte svara då jag var på jobbet. Ringde upp dem idag och de frågade mig syftet med lånet. Jag var ärlig och berättade om min pappas situation. Hon frågade mig då om jag insåg att lånet ä/skulden kommer vara på mitt namn? Jag sa att jag var väl medveten om det. Sedan sa hon att jag kommer få ett sms när jag får lånet utbetalt.

De försökte inte sälja något till mig.

Effektiv ränta: 7.10%

Jag har inte fått lånet utbetalt ännu från Sevenday Bank. Är det vanligt att det tar såhär lång tid? Det var ju valborg och allt. Det är kanske därför.

Tyvärr många som tidigare haft erfarenhet att det dröjer längre med utbetalningar från vad som är sagt.

Jag skulle rekommendera att ringa och kolla med dem, så de skyndar på ärendet. Det fick vi göra våren -22

Tyvärr många som tidigare haft erfarenhet att det dröjer längre med utbetalningar från vad som är sagt.

Jag skulle rekommendera att ringa och kolla med dem, så de skyndar på ärendet. Det fick vi göra våren -22

Okey. Men jag väntar tills imorgon och hör av mig till dem. Tack så mycket.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp