Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Erbjudande om 200000 - vilken lånegivare tar jag nu i Juni 2023?

Okey.

Jag skall nog ändra till ett lägre lån. Orkar inte med att behöva gräva fram massa gamla specar osv.
Vad var dina förutsättningar? Lån, inkomst, ff och betyg? Coop har jag hört mycket bra om iaf.

Vad var dina förutsättningar? Lån, inkomst, ff och betyg? Coop har jag hört mycket bra om iaf.

Inga lån.

457k

Ingen FF (innan lendo nu då)

Betyg vet jag inte.

Vill bara ha loss lite cash och köpa en bil, har pengar undanstoppade som täcker resten. Klarar mig nog med 100k med faktiskt, men vill inte att det skall ta veckor innan pengarna kommer, om bilen försvinner.

Skall sägas att jag fått a-kassa två månader nu, och därav inte är svinsugen på att skicka in mina kontoutdrag............

Men skulle verkligen behöva 100-150k , och vill inte sälja av mina sparanden.

Hur går jag tillväga?

Du får väl kolla vilka av bankerna som inte behöver lönespec?

Inga lån.

457k

Ingen FF (innan lendo nu då)

Betyg vet jag inte.

Vill bara ha loss lite cash och köpa en bil, har pengar undanstoppade som täcker resten. Klarar mig nog med 100k med faktiskt, men vill inte att det skall ta veckor innan pengarna kommer, om bilen försvinner.
Brukar stå i erbjudandet ifall dem behöver några kompletteringar. Oftast sker allt digitalt med dom flesta långivare. Pengar brukar ta ifrån signering till 1-3 bank dagar.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp