Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

erbjudande från Nystart finans via Lendo

Dom är helt sinnessjuka som ni säger.

Jag har en anhörig som blev beviljad lån, signerade allt men fick avslag för att hon tog ut omkring 1000 kronor i kontanter varje månad. Även att hon förklarade att hon brukar gå på loppisar och att de där ofta inte tar kort. Men icke sa Nicke.

Det är ju löjligt :D

Dom är sämst. Utan tvekan mest horribla aktören av dessa som jobbar med lite större belopp.

Det är tonårspojkar som svarar i telefon , tror de kan prata med folk hursomhelst, jävla äckliga horungar

Det sjukaste är hur dom fejkat omdömen på trustpilot.

Ja, det borde vara på gränsen till olagligt att manipulera omdömena. När jag hade kontakt med dessa skojare för några år sedan och då valde att bryta kontakten med dem, efter att ha läst på, hänvisade de till just Trustpilot. Har mailet kvar och de skrev då att ”vi har Sveriges nöjdaste kunder”. De fick ett skratt tillbaka och med uppmaningen att sluta manipulera...fan vad jag avskyr långivare som dessa :(

Det sjukaste är hur dom fejkat omdömen på trustpilot.

Blev nekad för drygt ett år sedan pga ingen medsökande. Är så glad att jag slapp dessa. Verkar grymt oseriösa och med en nedlåtande attityd gentemot människor i knipa.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp