Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Era förutsättningar vid samlingslån

Hejsan.
Nu sjunger min ekonomi på sista refrängen.
Jag hinner inte vänta på att min UC förbättras men är de några som verkligen inte trött de ska bli beviljade ett större lån men ändå blivit det?
Isf med vilka förutsättningar hade ni då?
Vilken bank?
Måste göra en sista chansning i ett samlingslån men är tveksam var som är bäst att söka.

Jag blev beviljad av bank norwegian när jag trodde att allt var kört och absolut ingen beviljade mig ens ett snabblån..ansökte hos dom mest i desperation trots att jag hade blivit nekad av dom ca 2 månader innan.

Mina förutsättningar var
46ff
40k underskott
23,70% risk
291k synligt på uc
388k inkomst

Blev prel. beviljad upp till 420k,något dom dock justerade ner till 255k efter inskickade dokument(lönespec,vilka lån som skulle lösas etc) lyckades iaf lösa bort alla skitlån samt en kredit som syntes på uc :)

Vet inte om det har något med saken att göra men när jag blev beviljad hade jag precis skaffat deras kreditkort. Blev inte beviljad innan trots mindre ff på uc då.o_O

Ljusare tider - Vilken ränta fick du?

Gästis 87 - Vad har du för förutsättningar?

Ljusare tider - Vilken ränta fick du?

21,99% så en riktig skitränta med andra ord. Men går iaf runt nu och kan amortera av lite istället för att fortsätta åka med fortare och fortare i lånekarusellen.

Får helt enkelt duga tills man är mer attraktiv på UCn.

Jag blev beviljad av bank norwegian när jag trodde att allt var kört och absolut ingen beviljade mig ens ett snabblån..ansökte hos dom mest i desperation trots att jag hade blivit nekad av dom ca 2 månader innan.

Mina förutsättningar var
46ff
40k underskott
23,70% risk
291k synligt på uc
388k inkomst

Blev prel. beviljad upp till 420k,något dom dock justerade ner till 255k efter inskickade dokument(lönespec,vilka lån som skulle lösas etc) lyckades iaf lösa bort alla skitlån samt en kredit som syntes på uc :)

Vet inte om det har något med saken att göra men när jag blev beviljad hade jag precis skaffat deras kreditkort. Blev inte beviljad innan trots mindre ff på uc då.o_O

Hur har du lyckats med 46FF?

Bank Norweigan ogillar mig
Har aldrig erbjudit mig blancolån, trots att många andra aktörer trott på mig. De gäv mig 10000 på ett kreditkort, ni more, ever.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp