Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Era erfarenheter av Credigo lån

Vilket betyg skulle du ge Credigo (5 bäst)

• 5

Röster: 1 12.5%
  • 4

Röster: 2 25.0%
  • 3

Röster: 2 25.0%
  • 2

Röster: 0 0.0%
  • 1

Röster: 3 37.5%

• Totalt antal röstare
    8
Vad har du för erfarenheter av Credigo?

Du kan även ge betyg eller visa resultatet ovanför av andras röster.

Hur mycket lånade du och till vilken ränta? Något som inte fungerade så bra? "Allt har fungerat utmärkt" fungerar också som kommentar.

Verkar ha fått ok betyg, flest 3or.

Någon som vill skriva en rad? "Allt har fungerat utmärkt" räcker egentligen. Hur mycket man lånade och till vilken ränta vore också intressant.

I min åsikt en av de sämsta aktörerna. De har sparat gamla uppgifter på mig sen jag hade betalningsanmärkning. Idag straffas jag fortfarande och nekas lån trots att den försvann för ett år sen. Ingen större förklaring varför dom nekar får jag heller, trots hög score på creditsafe. Nä, bottenbetyg från mig.

Ingen UC och Ingen Bisnode. Detta är alltid ett plus.

Minus för uttagsavgift
Plus: ingen UC och ingen bisnode

Allt fungerar mycket bra. Har högst kredit nu 20.000 kr som man snart nog fick efter att börjat lägre men skött sina betalningar. Snabb utbetalning och ok ränta för att vara snabblån 1,91% per månad. Nackdelen är uttagsavg på 295 kr men det gör ju också att man tänker till innan man använder krediten på nytt. Aldrig nekats uttag efter jag fick beviljat vilket Viaconto håller på med så
Har alltid haft hög eller mycket högt på creditsafe dock.

Bland dom bästa, en av få som tar Creditsafe, direkt utbetalningar till typ alla banker 7 dagar i veckan, inget tjafs. Reggar inbetalningar fort, redan dagen efter oftast.
Såklart dyra som alla andra och 20000 max lite lågt.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp