Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Era erfarenheter av Advisa - Riktiga omdömen från låntagare

Vilket betyg skulle du ge Advisa (5 bäst)

• 5

Röster: 10 45.5%
  • 4

Röster: 5 22.7%
  • 3

Röster: 5 22.7%
  • 2

Röster: 1 4.5%
  • 1

Röster: 1 4.5%

• Totalt antal röstare
    22
Vad har du för erfarenheter av kreditgivaren Advisa, som drivs av Advisa AB?

Du kan även ge betyg eller visa resultatet ovanför av andras röster.

Senast ändrad:
Flera 5or i betyg, en på betyg 2. Resten av de 8 rösterna däremellan. Så generellt bra betyg.

Någon som vill skriva en rad?

Hur mycket lånade du och till vilken ränta?
Något som inte fungerade så bra?
"Allt har fungerat utmärkt" fungerar också som kommentar

Fick samlingslån på 150 000kr via dom.Dock hög ränta 14%.
Det gick snabbt och smidigt.Var min räddare i nöd ,då jag har anm.hos KF:rolleyes:.

Jag hade sett framemot ett helt år att söka, så jag ville prata på telefonen samtidigt jag gjorde ansökan.

Givetvis var jag så nervös... så istället för tänkta beloppet 430k råkade jag söka på 310k. Fort så ändrade personen på luren till summan jag ville.

Allt från advisas sida gillade jag. Bra uppsikt på erbjudanden via hemsidan och sms:en. Däremot blev jag besviken över erbjudanden men det behöver ju såklart inte vara deras fel.

Jag hade trots allt 0.3% i uc betyg och närmare 700 i uc score. Var dock "överbelånad" på 550k synligt jämfört med årsinkomst på 318k och underskott på 69k.

Fick 407k collector för 12%. Pga mitt uc betyg trodde jag verkligen någon bank skulle ge under 8% iaf, erbjudanden var fåtal och dom flesta under 300k.

Så man kan inte låta bli å fundera på "tänk om jag valt lendo istället" men det ä nog bara å kämpa å prova om min. 6mån.

Lånade 295.000 kr och fick en ränta på 3,92% av Ica banken.
Lösenkrav på hela beloppet.

Hade betyg på 0,93% just då om jag minns rätt.

Har lånat 3 ggr via Advisa. Allt fungerade utmärkt, bra översikt på erbjudanden och väldigt hjälpsam och trevlig kundtjänst då det vid ett tillfälle krånglade med IKANO och deras spektakulära postgång.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp