Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Era bästa råd i mitt nuläge

Man får se till att spara buffert o betfria månader så långt det går helt enkelt. Ville inte alls diskutera detta m handl då jag såg det som en risk för avslag isf. Dessutom behövde jag ju inte vara lika rädd att "tjäna för mkt" så det skulle leda till omprövning.
Jag är klar m min sanering o det gick bra för min del. Blev oftast nått extra nattpass per månad plus div utb/möten.
Jag har löneutmätning nu, och jobbar extra. För att överleva. Har sökt skuldsanering, så undrar nu om man inte jobbar extra under skuldsanering, så kanske de räknar på högre inkomst, pga av att man jobbat extra. Då blir ju månadskostnaden till KFM mer än man har råd med. Eller hur räknar dem, någon som vet?

Jag har löneutmätning nu, och jobbar extra. För att överleva. Har sökt skuldsanering, så undrar nu om man inte jobbar extra under skuldsanering, så kanske de räknar på högre inkomst, pga av att man jobbat extra. Då blir ju månadskostnaden till KFM mer än man har råd med. Eller hur räknar dem, någon som vet?
Det är ju nått du får diskutera med handläggaren. Dom kräver ju inte att du ska jobba mer än 100 %. Jag sa till min handläggaren att det inte var realistiskt att jobba som jag gjort under flera år. Knappt tagit ut semester utan ist tagit ut den i pengar. Allt för att betala så mkt som möjligt på mina skulder.
I mitt fall så var det ju just så att handl kollat vad jag tjänat under året innan o såg att jag angett betydligt mindre i ansökan så han var självklart fundersam. Hade även skickat med ett intyg från mitt lönekontor på den förväntade inkomsten utan extrapass.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp