Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Era bäsa tips? 120 000 kr i skulder, sms lån

Tja.
Tänkte höra med er...Hur kan man gå tillväga? Hur hade ni gått tillväga?

Jag har cirka 120k i skulder till olika sms-låns företag som jag skulle vilja samla till ett. Cirka 17.000 går till dessa företag per månad sammanlagt.
Har Mångaa kreditförfrågningar, Inga anmärkningar, inget skuldsaldo hos KFM samt fast anställning sedan 13 månader tillbaka.

Är verkligen kreditförfrågningar "läskigare" än betalningsanmärkningar?
Jag har för många KRF pga varit desperat efter ett samlingslån men ingen verkar nappa.

Vad hade ni gjort i mitt ställe?
En kollega sa att min bank kanske accepterar trots för många kreditförfrågningar om jag sitter och har ett personligt möte med dom och förklarar att de höga summorna jag betalar per månad till dessa olika företag skulle vara bättre om jag samlade hos er och betalade ränta till min bank fan vet inte hur detta kommer gå. Lite tips?

Hur många ff har du?
Vad har du för betyg på UC? Om du inte har minuc kan du kolla i Kreddy appen. (vilken bank?). Har du försökt söka ett samlingslån via låneförmedlare?
Ja, om du har en bra bankkontakt skulle det ju inte kosta något att ta kontakt. Viktigt är nu att INTE låta de ta en upplysning fr UC förrän du fått någon indikation om att det skulle funka med ett samlingslån hos de. Om de vill ha en UC kan du ta ut en själv, den blir inte registrerad som en ny ff.
Förklara läget och att du vill bli av med dessa skulder BUMS. Med tanke på beloppet skulle du kunna betala av allt inom ett år. Visa för banken att du sedan/nu vill sätta upp ett sparande.
Kanske tom bospar, ISK, pensionspar, försäkrning mm. Allt sånt som gör dig till premiumkund hos de.
Boka ett möte med någon handläggare eller om du har en 'egen' kontakt.
Lycka till!

Cirka 50 stycken. 25.2 på Kreddy. Har sökt allt från Lendo, Enklare, Axo och Sambla. Alla kräver en medsökande eller borgensman(Banky).
Tack för infon a ska göra det.
Tack vännen.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp