- Meddelanden
- 46
- Mottagna reaktioner
- 21
- Poäng
- 92
Jag hade bara 4 år betalplan, så dom borde väl fått utbetalat allt redan eller?
Det kvittar hur lång betalplan du har, en skuldsanering är alltid 5 år ändå. Så den kan ligga kvar tills det att din skuldsanering är avklarad, 5 år ifrån inledande datum.Jag hade bara 4 år betalplan, så dom borde väl fått utbetalat allt redan eller?
Sorry, ville bara vara lite rolig mot Lasseman då han redan svarat på just den frågan. Kolla ovan så ser du varför. Ursäkta att du hamnade i detta! Love!Alltså en skuldsanering innebär att dom sanerar dina skulder - inte dina kreditupplysningar.
Så det en bank går "Miste om" det är att driva in dina skulder. Dom kan ha skulderna kvar i sina (och UC:s) register utan att göra sig skyldiga till några felaktigheter.
Finns en uppsjö utav exempel här på forumet där belopp är kvar efter en skuldsanering.
Kan va så att om kfm betalar ut tex varje Jan så ligger dom kvar tills dess,nån som e 100% säker att det är så?Är det någon som vet när lånet till Entercard försvinner från UC efter avslutad skuldsanering?
Skuldsaneringen avslutades 26/10 så är inte länge sen, men det är den enda som ligger kvar hos UC
Saneringen är inte avslutad för att betalplanen är avslutad. Det tar ändå 5 år.Jag hade bara 4 år betalplan, så dom borde väl fått utbetalat allt redan eller?
Det vet jag, har gått 5 år nu.Saneringen är inte avslutad för att betalplanen är avslutad. Det tar ändå 5 år.
Du får maila entercard.Det vet jag, har gått 5 år nu.
Men det sista året har dom väl inte fått något betalning, så borde inte vara därför dom ligger kvar tycker jag!