Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Ens värt att försöka samla, 10 ff och uc-score 23% ?

Jag har en inkomst på 216000 och lån på 174000 fördelat på 6 kreditgivare. 139000 blanco, 10000 qliro och 25000 credway. Har 10 ff och uc-score 23%.
Jag är i stort behov att samla lån, är så mycket efter:(..är det ens någon idé att försöka? Någon som fått samla med liknande förutsättningar? Om jag inte får nåt på tex advisa och söker upplåning på BN (har 38000 där) samma dag, går det på samma uc då taget från advisa eller tror ni det blir avslag för att det är så nära inpå?

Jag har en inkomst på 216000 och lån på 174000 fördelat på 6 kreditgivare. 139000 blanco, 10000 qliro och 25000 credway. Har 10 ff och uc-score 23%.
Jag är i stort behov att samla lån, är så mycket efter:(..är det ens någon idé att försöka? Någon som fått samla med liknande förutsättningar? Om jag inte får nåt på tex advisa och söker upplåning på BN (har 38000 där) samma dag, går det på samma uc då taget från advisa eller tror ni det blir avslag för att det är så nära inpå?
Det går inte på samma uc, bnw tar en egen på dig med när du söker via dem tyvärr

Ok tack! Kanske kört och söka samlingslån? Kanske bättre att prova upplåning på BN direkt?

Sök inte direkt på BN. Bättre samlingslån Advisa så du får med dom i den UCn. Det tror jag i varje fall, jag har slösat UC på upplåningar ibland utan något vidare resultat och sen låneförmedlare o då har något erbjudit

Jag är i typ samma situation och undrar hur det gick för dig?

Men mycket av avslaget hos BN kan ha berott på att jag redan hade höjt 2 ggr på kort tid några månader innan, men jag vet inte:)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp