- Meddelanden
- 98
- Mottagna reaktioner
- 96
- Poäng
- 247
Hej! Har sedan 2016 dragits med stora skulder, och haft utmätning på lönen i nästan tre år… Nu börjar jag äntligen se en ände på allt, och tänkte att jag skulle börja ringa och förhandla med alla inkassobolag och få till ackordsuppgörelser.
Det går inge vidare skall tilläggas.
MEN… Igår skulle jag börja ta tag i skulderna till Marginalen inkasso tänkte jag. Där har jag en skuld på drygt 20k som utmäts. Upptäckte att på den skulden har dom lagt på 25k som en engångssumma. Kapitalskulden var från början på bara 7100kr. Vad sjutton kan ha hänt?
Utöver det så är det såklart räntor och vanliga avgifterna.
Har mailat Marginalen om att jag vill bli kontaktad. Har svårt att komma ifrån jobbet och ringa under deras telefontider.
Någon som varit med om något liknande? Eller vet varför? Det är ju en enorm ökning av skulden.
Det går inge vidare skall tilläggas.
MEN… Igår skulle jag börja ta tag i skulderna till Marginalen inkasso tänkte jag. Där har jag en skuld på drygt 20k som utmäts. Upptäckte att på den skulden har dom lagt på 25k som en engångssumma. Kapitalskulden var från början på bara 7100kr. Vad sjutton kan ha hänt?
Utöver det så är det såklart räntor och vanliga avgifterna.
Har mailat Marginalen om att jag vill bli kontaktad. Har svårt att komma ifrån jobbet och ringa under deras telefontider.
Någon som varit med om något liknande? Eller vet varför? Det är ju en enorm ökning av skulden.